We luisteren ook als u Nuon klachten heeft

We luisteren ook als je klachten hebt

Natuurlijk helpen wij je altijd zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Juist ook dán luisteren we naar je. Laat je het ons weten? Dan lossen we het samen op.

Blijf er niet mee zitten, maar meld je klacht

Wij horen graag van jou wat er is misgegaan en wat je van ons verwacht. Alleen als je het ons vertelt, kunnen wij van onze fouten leren. En het voortaan anders doen.

Jouw klacht nog niet naar tevredenheid opgelost? Stuur je klacht naar ons management.

We willen graag dat je meer dan tevreden bent over ons. Daarom doen we er alles aan om je klacht op te lossen. Maar soms is dat toch niet genoeg. Wil je het ons laten weten? Want alleen met jouw hulp kunnen wij onszelf verbeteren. Beschrijf je klacht en stuur je brief aan ons managementteam Klantenservice. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je brief, nemen wij contact met je op. Dan komen we vast alsnog tot een goede oplossing.

Management Vattenfall Klantenservice Klachtbehandeling
PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

Komen we er toch niet uit, dan kun je De Geschillencommissie inschakelen voor verdere behandeling van je klacht.

Neem contact met ons op.

Neem contact met ons op en bespreek je klacht. Zoeken we samen naar een oplossing.

Interessant artikel?