Mijn Vattenfall | Inloggen of uitloggen lukt niet

Vervelend als het niet meteen lukt. Natuurlijk helpen we graag met aanmelden, inloggen of uitloggen van Mijn Vattenfall.

Geen activatiemail ontvangen

Na je aanmelding ontvang je een activatiemail. Zo weten we zeker dat het jouw Mijn Vattenfall aanvraag is. Heb je deze mail niet ontvangen:

  • Soms belandt deze e-mail in je spam box. Wil je daar kijken?
  • Het kan helpen om noreply@vattenfall.com toe te voegen aan je e-mail contactpersonen.
  • Gebruik je een ander e-mailprogramma of app dan die van je e-mailprovider? Kijk dan eens in het e-mailprogramma van je eigen e-mailprovider. Heb je bijvoorbeeld een mailadres van kpn, kijk dan op de website: webmail.kpnmail.nl.

Inloggen lukt niet

  • Als inloggen niet lukt, wis dan je cookies en de internet geschiedenis
    Omdat dit bij elke browser anders gaat, adviseren we je de juiste werkwijze op te zoeken via Google.
  • Sluit daarna alle openstaande internetpagina’s.
  • Open een nieuwe internetpagina en probeer opnieuw in te loggen. 

Uitloggen

Bovenaan rechts op de pagina zie je een linkje: Inloggen. Zodra je in Mijn Vattenfall bent ingelogd, verandert dit linkje in je naam. Als je op jouw naam klikt, verschijnt daaronder een submenuutje met twee mogelijkheden:

  • Inloggegevens aanpassen
  • Uitloggen 

Storing Mijn Vattenfall

We informeren je via de pagina: Storing.  


Drie jonge kinderen rennend op een verlaten strand | Vattenfall energie aanmelden

Meld je aan voor Mijn Vattenfall

Altijd toegang tot je persoonlijke gegevens. Eenvoudig je wijzigingen doorvoeren.

Interessant artikel?