test

Inloggen of uitloggen Mijn Vattenfall lukt niet

Vervelend als het niet meteen lukt. Natuurlijk helpen we graag met aanmelden, inloggen of uitloggen van Mijn Vattenfall.

We bieden hulp

Natuurlijk is het niet fijn als inloggen in Mijn Vattenfall niet lukt. We bieden hulp:


Heb je de activatiemail ontvangen?

Na je aanmelding ontvang je een activatiemail. Zo weten we zeker dat het jouw Mijn Vattenfall aanvraag is. Heb je deze mail niet ontvangen:

  • Soms belandt deze e-mail in je spam box. Wil je daar kijken?
  • Het kan helpen om noreply@vattenfall.nl toe te voegen aan je e-mail contactpersonen.
  • Gebruik je een ander e-mailprogramma of app dan die van je e-mailprovider? Kijk dan eens in het e-mailprogramma van je eigen e-mailprovider
  • Gebruik je een ander e-mailprogramma of app dan die van je e-mailprovider? Kijk dan eens in het e-mailprogramma van je eigen e-mailprovider. Heb je bijvoorbeeld een mailadres van kpn, kijk dan op de website: webmail.kpnmail.nl.

Als de link in de activatiemail niet werkt:

In verband met veiligheid en privacy is de activatielink beperkt geldig. Werkt de link niet of niet meer, meld je dan opnieuw aan

Wis regelmatig cookies en geschiedenis

  • Als inloggen niet lukt, wis dan je cookies en de internet geschiedenis. 
    Omdat dit bij elke browser anders gaat, adviseren we je de juiste werkwijze op te zoeken via Google.
  • Sluit daarna alle openstaande internetpagina’s.
  • Open een nieuwe internetpagina en probeer opnieuw in te loggen. 
Storing

Is er een storing?

We doen er alles aan om storingen te voorkomen. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. We informeren je dan via onze storingspagina.  

Storing

Zo kun je uitloggen

Bovenaan rechts op de pagina zie je een linkje: Inloggen. Zodra je in Mijn Vattenfall bent ingelogd, verandert dit linkje in je naam. Als je op jouw naam klikt, verschijnt daaronder een submenuutje met twee mogelijkheden:

  • Inloggegevens aanpassen
  • Uitloggen 

Lees meer over: