Een spoedaanvraag voor energie zonder waarborgsom
Als je (tijdelijk) je financiële zaken niet zelf regelt, dan werken we samen met je financieel hulpverlener.
Soms is een spoedaanvraag voor energie de enige oplossing. Als je geen energie meer hebt op je huidige woon of werkadres bijvoorbeeld, of als dit dreigt te gebeuren. We zorgen er dan voor dat je snel weer door kan. Heb je snel energie nodig op een nieuw adres, of zakelijk? Dan is een spoedaanvraag ook mogelijk.
Heb je opeens geen stroom en/of gas meer op je huidige adres? Dat is niet fijn. Wij regelen graag met spoed een aansluiting op energie voor je. Hierbij toetsen we eerst je betaalgedrag. Als dat positief is, verwerken we je aanvraag binnen 24 uur. Heb je nu nog energie, maar raak je de aansluiting binnen een paar dagen kwijt? Dan kan je ook een spoedaanvraag doen.
Blijkt dat je in het verleden moeite had met het betalen van je energierekening? Dan vragen we bij een spoedaansluiting een waarborgsom. Dit is een eenmalig bedrag dat je ons betaalt als verzekering. Zo hebben we als energieleverancier een reservepotje voor als er iets misgaat.
Als je (tijdelijk) je financiële zaken niet zelf regelt, dan werken we samen met je financieel hulpverlener.
Als je verhuist en nog geen stroom en gas hebt geregeld, krijg je een brief van je netbeheerder. Daarin staat dat je snel energie moet regelen. In die brief staat een uiterlijke aanmelddatum. Die is belangrijk voor je spoedaanvraag voor energie.
Neem contact op met onze klantenservice voor een spoedaanvraag:
Heb je meer dagen de tijd dan is je energie aanvragen zo geregeld en is een spoedaanvraag niet nodig.
Als je voor zakelijk gebruik een spoedaansluiting voor je energie nodig hebt, dan helpen wij je verder.
Heb je direct energie nodig? We doen er alles aan om een spoedaansluiting voor stroom en/of gas snel in orde te maken.
Een spoedaanvraag energie kost niets extra’s. Als je een aanvraag doet, toetsen we wel je betaalgedrag. In sommige gevallen vragen we je om een waarborgsom te betalen. Sommige energieleveranciers vragen per product een waarborgsom. Dat doen wij niet. Bij ons betaal je altijd één vast bedrag: € 450. Dit is best een groot bedrag, dat begrijpen we. Helaas is het niet mogelijk deze borg in gedeelten te betalen. Zodra je de borg betaalt, verwelkomen wij je als klant.
Als je een spoedaanvraag voor energie bij ons doet, toetsen we eerst je betaalgedrag. Als dat positief is, verwerken we je aanvraag binnen 24 uur. In sommige gevallen vragen we je om een waarborgsom te betalen. Na ontvangst van je contractbevestiging heb je sowieso nog 14 dagen bedenktijd.
Een waarborg energie is een geldbedrag waar we als energieleverancier om kunnen vragen voordat we stroom en gas aan je leveren. Voordat je een energiecontract afsluit, toetsen we je betaalgedrag. Net als andere energieleveranciers. Zo schatten we in of je je energienota's kunt betalen. Blijkt dat je in het verleden moeite had met betalen, dan vragen we een borgsom.
Kan je geen borg betalen? Lees dan verder
Geef ons op tijd de datum van je verhuizing door, als je stroom en gas wil in je nieuwe woning. Dit kan al lang van te voren, maar doe dit uiterlijk twee weken voor de verhuisdatum.
Als je klant wilt worden, kan je kiezen om een vast óf een variabel contract af te sluiten. Kies je voor de zekerheid van een vast contract voor één of drie jaar, of blijf je liever flexibel? De keuze is aan jou. Vraag het hier eenvoudig aan.
Heb je interesse in een energiecontract met dynamische tarieven? Lees dan hier alle informatie en kijk of het voor jou interessant is.
Jouw overstap regel je heel gemakkelijk. Je kunt een contract met variabele of vaste tarieven afsluiten.De keuze is aan jou. Vraag het hier eenvoudig aan. Wij zorgen dat je contract bij je huidige energieleverancier wordt opgezegd.
We hebben ook een contract met dynamische prijzen.