We bieden weer vaste contracten aan
Grip op je energiezaken? Kies voor de zekerheid van een vaste prijs. Hiermee heb je de zekerheid van een vaste prijs gedurende de looptijd van je contract.
Of je nu energie aanvraagt voor je nieuwe huis of voor het eerst een contract afsluit. Energie aanvragen kan al vanaf 3 maanden voordat je de sleutels krijgt.
Hoera! Je hebt een huis en of krijgt binnenkort je eigen plek. Dan is het fijn om te weten dat je licht brandt en je koelkast het doet. Daar heb je energie voor nodig. Je vraagt het gemakkelijk aan bij ons.
Energie aanvragen voor je nieuwe huis of huurwoning? Dat is heel eenvoudig. Je bent bij ons meer dan welkom. Je krijgt een scherp aanbod en je energie is zo duurzaam als je zelf wilt. Met de volgende simpele stappen kies je de energie die bij jou past:
Grip op je energiezaken? Kies voor de zekerheid van een vaste prijs. Hiermee heb je de zekerheid van een vaste prijs gedurende de looptijd van je contract.
Verhuis je naar een gloednieuw huis? Vraag dan bij je aannemer of projectontwikkelaar na of alle aansluitingen voor energie aanwezig zijn. Zo ja, dan kies je je nieuwe energieleverancier. Moet je de aansluitingen zelf regelen? Neem dan contact op met de netbeheerder in je regio.
Via Mijn Vattenfall regel je het gemakkelijk zelf. Doe dit bij voorkeur 2 weken voor de sleuteloverdracht.
Je ontvangt binnen enkele dagen je contract voor je nieuwe adres. Je meterstanden geef je uiterlijk 5 dagen na de sleuteloverdracht aan ons door.
We waarderen klanten die bij ons blijven. Daar zetten we dus graag iets tegenover. Je krijgt altijd iets extra’s met de voordelen van Vattenfall. Er zit voor iedereen iets tussen, zoals korting op duurzame producten of leuke cadeautjes. En hoe langer je klant blijft, hoe groter je voordeel.
Ga je verhuizen maar is er geen energie in je nieuwe woning? Geen probleem. We helpen je met je spoedaanvraag. Als eerste wordt je betaalgedrag getoetst. Is deze positief, dan verwerken we je aanvraag binnen 24 uur.
Is je energie afgesloten? Neem dan contact op met je netbeheerder en met onze klantenservice. We toetsen eerst je betaalgedrag. Als dat positief is, dan gaan we aan de slag met je aanvraag. Als die toets negatief is, dan vragen we je een waarborgsom te betalen. Zodra je die hebt betaald, gaan we verder met je aanvraag.
Een uitstekende service, daar doen we elke dag ons best voor. Met onze online tools regel je 24/7 al je energiezaken zonder moeite. En voor zaken waar je zelf niet uitkomt, zijn we goed bereikbaar. Onze mensen hebben een oplossing voor iedere energievraag. We kijken verder, zodat je altijd in één keer geholpen wordt.
Geef twee weken voordat je de sleutel van je nieuwe huis krijgt je verhuizing (van je energiecontract) aan ons door. Binnen een week sturen we je je contractbevestiging. Om het verhuizen van je energiecontract soepel te laten verlopen, raden we je aan om binnen 5 dagen na de sleuteloverdracht je meterstanden door te geven.
Een energie contract is een contract dat je afsluit met je energieleverancier. Met daarin alles wat we met elkaar hebben afgesproken over de levering van je stroom, gas of stadswarmte.
Wil je eerder overstappen dan de einddatum van je contract? Dan betaal je in de meeste gevallen een opzegvergoeding. De regels zijn per 1 juni veranderd. Lees meer over de nieuwe opzegvergoeding.