Altijd antwoord? Nina van onze klantenservice Vattenfall helpt je graag

We stellen je graag voor aan Nina van Vattenfall. Zij is onze chatbot die jou helpt aan antwoorden.

Maximaal 139 karakters ( 139 over )

Direct zelf regelen in Mijn Vattenfall

Wij helpen je graag. Onze medewerkers van klantenservice Nuon zijn er nog steeds. Alleen heten we nu klantenservice Vattenfall. 
Maar je regelt ook veel zelf, in Mijn Vattenfall. Hieronder vind je de meestgezochte Mijn Vattenfall onderwerpen.

De populairste onderwerpen van Vattenfall Klantenservice

Zoek je Nuon Klantenservice? Tegenwoordig heten wij Vattenfall klantenservice. Dezelfde medewerkers, alleen een andere bedrijfsnaam. We helpen je het liefst meteen online. Wist je dat je meterstanden online kunt doorgeven? En ook verhuizen regel je makkelijk online. Heb je hulp nodig, stuur een bericht naar onze energieadviseurs van (Nuon) Vattenfall Klantenservice, of bel. Via onze contactpagina vind je alle contactmogelijkheden en ons telefoonnummer. Laat je ons ook je Vattenfall ervaringen weten?

Over onderstaande onderwerpen vragen onze klanten het meest:

Profiteer je al van Blijven Loont?

Met Blijven Loont kies je voor jaarlijks oplopende korting op stroom tot 25%. Zolang je klant blijft.

Zo werkt Blijven Loont

Je contract verlengen

Fijn dat je blijft! Trouwe klanten zijn ons veel waard. Daarom doen we voor hen een grote stap extra. 

Contract verlengen Vattenfall

Krijg inzicht in je verbruik

Je hebt invloed op je energieverbruik. Wij helpen je meer inzicht te krijgen, zodat je weet waar je kunt besparen.

Inzicht in je energieverbruik

De 6 services van Vattenfall

Op onze energie kun je altijd rekenen. Energie die het licht laat branden. Die zorgt voor een warm en comfortabel huis. En alle apparaten in je huishouden laat draaien. Maar daar houdt het voor ons niet op. Voor onze klanten zetten we altijd een stap extra. Daarom hebben we deze 6 vertrouwde services:

De 6 services van Vattenfall

6