1. Home
  2. Service voor jou
  • Vattenfall klantenservice voor mkb'ers

    Populaire onderwerpen, Mijn Vattenfall, of stel je vraag aan Nina, onze chatbot

Via Mijn Vattenfall regel je alles zelf

Via ons selfserviceportaal kun je makkelijk het antwoord op je vraag vinden. Ook kun je zelf iets regelen. Zoals het verhogen of verlagen van je termijnbedrag, een verhuizing doorgeven of je jaarafrekening inzien.

Nog geen Mijn Vattenfall?
Met je klantnummer is aanmelden bij Mijn Vattenfall zo geregeld. Je klantnummer vind je op jouw bankafschrift of contractbevestiging. We helpen je graag verder als je er niet uitkomt. Neem contact dan contact op met onze Ondernemersdesk.

Regie over je energiezaken
Wij zorgen dat je grip hebt op je energiezaken. Ook in de coronacrisis. Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen.

 

 

We denken met je mee

Onze ervaren specialisten helpen je graag. Je kunt ons bellen op werkdagen tussen 8.00 uur en 15.00 op 020 89 20 255

Nina helpt je graag

Nina, onze chatbot voor onze mkb klantenservice, helpt je graag met al je vragen. Rechtsonder van deze pagina kun je je vraag stellen.

Je bereikt ons via social media

Stel je vraag aan ons op:

VF_social-linkedin.png LinkedIn VF_social-facebook.png Facebook VF_social-facebook.png Messenger

We zijn er voor alle ondernemers

Een agrariër heeft andere vragen dan een winkelier. Daarom hebben we voor verschillende branches speciale bespaartips, handige adviezen en ervaringen van ondernemers om met je te delen.