Altijd antwoord? Nina van onze zakelijke klantenservice staat graag met je in contact

We stellen je graag voor aan Nina. Zij is onze chatbot die jou helpt aan antwoorden.

Maximaal 139 karakters ( 139 over )

Direct zelf regelen

Wij helpen je graag. Maar soms is het net zo snel of gemakkelijk om iets zelf even te regelen. En kom je er niet uit? Dan helpen wij je gewoon verder. 

Wij kunnen je ook helpen met

Bel ons gerust

Onze ervaren specialisten helpen je graag. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 uur en 15.00 uur.

Vraag het aan Nina

Nina van onze zakelijke klantenservice staat graag met jou in contact. Zij is onze chatbot die je kan helpen aan antwoorden. Stel gerust je vraag.

We zijn er ook op social media

Natuurlijk zijn we ook bereikbaar via social media. Stel je vraag aan ons webcare team:

Toen ik belde kreeg ik meteen een echte medewerker aan de lijn. En niet eerst zo’n keuzemenu. Ik werd gelijk goed geholpen. Heel fijn!

Gelijk een medewerker aan de lijn

Wij houden niet van keuzemenu’s, bandjes en doorverbinden. Jij waarschijnlijk ook niet. Als je naar onze Ondernemersdesk belt krijg je meteen iemand aan de lijn. Zo ben je direct goed geholpen. Je belt gewoon naar ons 020- nummer. Wel zo makkelijk.  

Wij zijn er voor iedere ondernemer

Iedere ondernemer is anders. We begrijpen dat een agrariër andere vragen heeft over energie dan een winkelier. Daarom hebben we voor verschillende branches bespaartips, handige adviezen en ervaringen van ondernemers verzameld. Dat scheelt jou weer uitzoekwerk.