Je kunt met je vragen altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Als je als ondernemer vragen hebt over energie, dan denken we graag met je mee. Neem contact op met onze Ondernemersdesk.

Duidelijkheid over ingangsdatum nieuwe tarieven

Je ontvangt van ons altijd een persoonlijk bericht als je tarief wijzigt. We proberen je 30 dagen voor je nieuwe tarieven ingaan te informeren. Bij de tariefswijziging van 1 oktober is dat niet voor al onze klanten gelukt. In de media hoor je hierover verschillende berichten. We geven je nu alvast duidelijkheid. 

Lees hier wat dit betekent voor jou

Whatsapp ons

Je kunt je vraag ook stellen via WhatsApp. We zijn via WhatsApp bereikbaar tussen 8.00 tot 18.00 uur. Zo kun jij ondertussen verder met je werk.
 
 

Bel ons voor een ContractCheck

Met een ContractCheck kijken we samen of je contract nog past bij jou situatie. Zo niet, dan kiezen we samen het contract dat wél perfect past. Je kunt ons bellen op werkdagen van 08.00 - 15.00 uur op nummer 020 89 20 255. We helpen je graag. 

Onze gegevens

Adres Vattenfall, IBAN en btw-nummer

Postadres:
Vattenfall Klantenservice
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

IBAN:
IBAN NL54 INGB 0000 0005 03
ten name van Vattenfall Klantenservice

BIC: INGBNL2A.

Btw-nummer:
NL8078.06.857.B01

Publieksvoorlichting en overige gegevens
  • Vattenfall publieksvoorlichting
    Postbus 41920
    1009 DC Amsterdam

Vattenfall N.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, nummer 33292246. Statutair gevestigd: Hoekenrode 8 1102 BR Amsterdam

  • Btw-identificatienummer: NL8078.06.857.B01

Vattenfall N.V. is houdermaatschappij van de Vattenfall-groep. Hieronder vallen Vattenfall Sales Nederland N.V., Vattenfall Klantenservice N.V. en Vattenfall Warmte N.V.

Toezichthouder in de energiesector is de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

Vattenfall is aangesloten bij Energie-Nederland Vereniging van Energiebedrijven in Nederland. Deze brancheorganisatie draagt namens de energiebranche bij aan een toekomstgericht energiebeleid.

Praat met ons op sociale media

Ook als je niet tevreden bent helpen we je verder

Als je er niet uitkomt met onze Ondernemersdesk, meld je klacht dan aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat je van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen nemen we contact met je op.

Stuur een brief naar:

Management Vattenfall Klantenservice
Klachtbehandeling PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

En als je dan nog steeds niet tevreden bent, dan kun je terecht bij De Geschillencommissie.