1. Home
  2. Klantenservice
  3. Feedback pagina

Dit hebben we verbeterd met jouw feedback

Een uitstekende service, daar doen we elke dag ons best voor. We kijken verder, zodat je altijd in één keer geholpen wordt. En wanneer dat niet helemaal lukt, dan lossen we het op. Op deze pagina vind je verbeteringen die we met jouw feedback hebben gerealiseerd.  

We waarderen je feedback

We waarderen klanten die bij ons blijven. Daar doen we graag wat extra's voor. En daar hoort ook een uitstekende service bij. Daarom kijken we altijd kritisch naar wat we nog kunnen verbeteren in onze service. Dat doen we niet alleen. Jouw feedback is daarin van grote waarde. Hartelijk dank daarvoor. 

Dit hebben we kortgeleden verbeterd met jouw feedback

Laatste update: 23-11-2022

Eerdere verbeteringen

Adres in mail bij jaarafrekening

Elk jaar ontvang je van ons een e-mail met je jaarafrekening. Klanten met meerdere (zakelijke) aansluitingen lieten weten dat zij in deze mail graag het leveringsadres zien. Daarom vermelden we dit sinds maart 2022. Zo zie je direct waar je voor betaalt.

Je jaarafrekening uitgelegd

Berichtje bij storing slimme meter

We vinden het belangrijk om klanten pro-actief op de hoogte te houden. Zo sturen we onze klanten sinds kort een mailtje als wij geen slimme meterstanden binnenkrijgen. Ook al ligt deze verantwoordelijkheid bij de netbeheerder. Een aantal van onze services, zoals het energierapport of het verbruiksoverzicht in de App, deed het dan namelijk ook niet. Ook gebruik maken van deze services? Zet ze aan in Mijn Vattenfall.

Slimme services aanzetten

Verhuizen via Mijn Vattenfall

Klanten gaven aan dat ze hun verhuizing graag online willen doorgeven. En dat ze zelf direct een aanbod voor een contract wilden kiezen en afsluiten, inclusief inzicht in het nieuwe termijnbedrag. Op basis daarvan hebben we de afgelopen tijd gewerkt aan een nieuwe verhuismodule in Mijn Vattenfall.

Neem een kijkje

Inzicht in kosten bij verbruik

In de klantfeedback zagen we dat klanten graag ook inzicht in hun kosten wilden bij het verbruik. Daar is de afgelopen tijd hard aan gewerkt en is gerealiseerd in Mijn Vattenfall. Vergelijk deze met dezelfde maand vorig jaar. En bekijk wat de oorzaken van het verschil in kosten zijn.

Wat waren jouw kosten?

Kosteloze betalingsregeling

Een welgemeende klacht van een klant heeft ervoor gezorgd dat wij sinds november 2021 geen kosten meer in rekening brengen voor een betalingsregeling. We werden geraakt door haar betoog, en beseften dat we juist de klanten die onze hulp het hardst nodig hebben niet in de kou willen laten staan. Daarom bieden wij de betalingsregeling voor onze jaar- of eindafrekening voortaan kosteloos aan.

Meer over de betalingsregeling

We nemen je feedback serieus

Waar kan ik feedback achterlaten?

Wil je feedback geven? Graag. We doen ons best om onze service steeds te verbeteren en jouw input helpt ons daarbij. Je ziet links op deze pagina een kleine verticale button met feedback. Laat hier je feedback achter. 

Ook op onze servicepagina kun je tips en complimenten achterlaten.

Is jouw feedback een klacht waar je een oplossing voor wilt?

Natuurlijk helpen wij je altijd zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Neem dan contact met ons op en meld je klacht. Samen komen we zeker tot een oplossing.

Hoe doen jullie klantonderzoek?

Feedback van klanten verzamelen wij op verschillende manieren:

  • We nodigen regelmatig klanten uit voor deelname aan een klantonderzoek. Als je net klant bent geworden, of na je verhuizing bijvoorbeeld. Of gewoon tussendoor, om te weten wat je van ons vindt. 
  • Via de feedbackknop op de webpagina's. 
  • Reviews in de App-stores
  • Reviews op externe fora waar klanten hun ervaringen delen
  • En natuurlijk luisteren we ook goed in de telefoongesprekken met klanten om daar kansen tot verbetering uit te halen

Altijd goed geholpen