Man achter computer

Overstappen naar Vattenfall loont. Dat beloven we.

Eerlijk is eerlijk. Overstappen van energieleverancier doe je niet voor je plezier. Dat begrijpen we best. Anderzijds wil je ook niet te veel betalen voor je zakelijke energie. Overstappen moet dus lonen. Zowel qua prijs als gemak. Dat is makkelijk zat.

Wij zorgen voor een soepele overstap

Als je naar ons overstapt nemen wij je zoveel mogelijk zorgen uit handen. Wij regelen de opzegging bij je huidige leverancier. Je ontvangt tijdig een bevestiging van wat we met elkaar hebben afgesproken en jij bepaalt wat je per maand aan voorschot betaalt. En natuurlijk kies je de manier waarop je betaalt en je facturen ontvangt. 

Zo werkt het. Jouw overstap in 3 stappen.

  • Je stelt je product samen en kiest je termijnbedrag. Als je wilt, adviseren we je natuurlijk graag. 
  • Je bepaalt op welke manier je betaalt en hoe je je facturen en post ontvangt.
  • Meteen na je aanmelding ontvang je een bevestiging. Binnen een week ontvang je de welkomstbrief met daarin alle informatie over je contract. Zoals de prijs, looptijd en het maandelijkse voorschotbedrag. Bedenk je je je? Geen punt, je hebt gewoon veertien dagen de tijd om te annuleren. 

Wij vergoeden de overstapboete van je vorige leverancier

Als je klant wordt bij ons, kan je vorige energieleverancier een boete in rekening brengen. Die nemen we graag van je over. 

Ook na je overstap zijn we er voor jou

Vaak krijgen nieuwe klanten de mooiste aanbiedingen. Maar als je al klant bent, vis je achter het net. Dat vinden wij niet kloppen en daarom doen wij het anders. Bij ons krijg je ook als vaste klant een goed aanbod. Dus blijven loont. 

Je kunt altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Bel ons gerust op werkdagen van 08.00 tot 15.00 uur op 020 89 20 255. Wij zijn er voor jou.

Interessant artikel?