Je zakelijke contract opzeggen: we helpen je verder

Je zakelijke contract opzeggen kan makkelijk en snel. En als je eigenlijk nog twijfelt, dan denken we graag met je mee. Dan kijken we bijvoorbeeld of je zakelijke contract nog past bij je bedrijf.

Als je twijfelt over het opzeggen van je zakelijke energiecontract

Soms heb je een goede reden om op te zeggen. Het kan ook zijn dat je niet weet of je zakelijke contract nog bij je bedrijf past. Bel in dat geval met onze Ondernemersdesk. Dan doen we samen een ContractCheck en geven we persoonlijk advies. Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 15.00 uur op 020 89 20 255.

Bekijk je contract

Zo werkt zakelijk opzeggen

Je nieuwe energieleverancier regelt de overstap voor je. Daar hoef je zelf niets voor te doen. Als je het contract met ons eerder stopt dan afgesproken, betaal je een overstapboete. Dat komt omdat wij kosten maken. Die kosten brengen we bij je in rekening. Twijfel je of je een overstapboete betaalt, bel dan onze Ondernemersdesk.

Zo werkt Vattenfall opzeggen zakelijk bij overlijden

Als een familielid, vriend of kennis van je is overleden en je wilt dat contract opzeggen, dan regelen wij dat voor je. Als je onderstaande gegevens bij de hand hebt als je ons belt, dan zetten wij het contract stop.

  • Adresgegevens of klantnummer
  • De naam waar het contract op staat

Als je liever schriftelijk opzegt, stuur dan een brief met je naam en klantnummer naar: 

Vattenfall Klantenservice
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

Deel deze pagina

We denken graag met je mee

Vragen over je overstap? Of wil je advies van onze adviseurs over het aanbod dat het best past bij je bedrijf? We hebben op al je energievragen een antwoord. Bel ons gerust op werkdagen tussen 08.00 tot 15.00 op 020 89 20 255. Of bezoek de pagina van onze Ondernemersdesk