Antwoorden op meest gestelde vragen

Wij ontvangen dagelijks veel vragen. Om het u makkelijk te maken hebben we de antwoorden hieronder alvast voor u klaargezet.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Overweegt u zakelijk klant te worden?

  • Zakelijk overstappen naar Vattenfall is zo geregeld. In slechts drie stappen bent u klant en bent u verzekerd van grootzakelijke energie voor uw bedrijf. Zo heeft u er geen omkijken naar.

  • Voor zakelijk advies op maat bent u bij ons aan het juiste adres. Maak telefonisch een afspraak met één van onze energie adviseurs om uw wensen te bespreken.

  • Voor direct contact met één van onze energie adviseurs kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bellen naar 020 892 00 75.

  • Neem controle over uw inkoopstrategie met de meest actuele marktprijzen. Bekijk onze Marktprijzen-pagina altijd de laatste gas- en elektriciteits­noteringen van de ICE Endex. Zo monitort u de markt in real-time en koopt u in wanneer de prijs voor u het gunstigst is.

Als u al zakelijk klant bent

  • Als zakelijk klant van Vattenfall kunt u er vanuit gaan dat uw energie altijd goed geregeld is. En dat niet alleen, met slimme oplossingen en adviezen helpen we u te besparen en verduurzamen. Bekijk onze zakelijke servicebeloften.

  • Heeft u specifieke vragen over administratieve zaken zoals facturen, betalingen of meetdata? Neem dan op werkdagen, tussen 8.00 tot 17.00 uur, contact op met onze grootzakelijke klantenservice via 088 363 79 00.

  • Heeft u vragen over uw contract of wilt u advies over het verduurzamen van uw bedrijf? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon. Log in op uw Mijn Vattenfall Zakelijk account en bekijk wie dat voor uw bedrijf is.

  • Of stel uw vraag via het vragenformulier aan onze servicemedewerkers.

Contact opnemen? Dat kan altijd

We horen graag wat we voor u kunnen doen. Tijdens kantooruren kunt u met onze grootzakelijke klantenservice bellen op 088 363 79 00. U kunt ons ook een vraag per e-mail sturen. We geven u dan zo snel mogelijk een reactie.

Wat is het adres van onze klantenservice?

Het postadres van onze grootzakelijke klantenservice is:
Vattenfall Sales Nederland N.V.
T.a.v. Klantenservice
Locatiecode: PAC 1AF 7233
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

Wat is ons rekeningnummer?

Ons rekeningnummer voor zakelijke klanten is IBAN NL42 INGB 0000827935 te name van Vattenfall Sales Nederland N.V. Vermeld altijd uw factuurnummer in de omschrijving van uw overboeking.

Wat is ons Incassant ID nummer?

Ons Incassant ID voor zakelijke klanten is NL43 B2B0 910 554 200 00. Vermeld dit nummer in elke SEPA incasso.

Wat is ons KvK en btw-nummer?

Vattenfall Sales Nederland N.V. staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer 09105390. Ons btw-nummer is 807816656.B01.

Altijd een passende energieoplossing voor uw bedrijf

Onze beloften aan klanten

  • Een vast contact­persoon, rechtstreeks bereikbaar en gericht op kansen voor uw bedrijf

  • Direct een prijsalert, als u kunt profiteren van een gunstigere marktprijs

  • Een signaal bij afwijkend energieverbruik, inclusief bespaaradvies

  • Continu inzicht in uw verbruik en kosten, overzichtelijk op één plek

  • Inzicht op maat voor het verduurzamen van uw bedrijf of onderneming

  • Ondersteuning bij het realiseren van uw duurzaamheidsambities, van advies, subsidieaanvraag tot aan de oplevering