1. Home
  2. Service voor jou
  3. Verhuizing doorgeven

Mijn Vattenfall: regel zelf je verhuizing of geef je adres door

Voor een verhuizing moet je veel regelen. Je energie bijvoorbeeld. Via Mijn Vattenfall kun je je verhuizing doorgeven aan ons. Wij regelen dat je energie hebt op je nieuwe adres.

Je verhuizing doorgeven per telefoon

Je kunt je verhuizing ook per telefoon doorgeven. We zorgen ervoor dat je energie hebt op je nieuwe adres. Als je wilt, bepalen we samen het termijnbedrag. Bel om je verhuizing door te geven met onze Ondernemersdesk op 020 89 20 255

Volg je verhuizing in Mijn Vattenfall 

In Mijn Vattenfall zie je precies hoe ver we zijn met het regelen van je verhuizing. Ook laten we je weten wanneer we je meterstanden nodig hebben. 

Adreswijziging naar een tijdelijke locatie aan- of afmelden 

Als vastgoedbeheerder of bouwbedrijf schakel je snel met ons. Een locatie die je tijdelijk beheert aan- of afmelden doe je door ons te bellen. Met de adresgegevens van de locatie en je klantnummer regelen we de aan- of afmelding. Als je al meterstanden hebt, dan maken we een inschatting van het gebruik voor je.  

Spoedgevallen geven we zo snel mogelijk door aan je netbeheerder. Vaak weet die al binnen een uur van je verhuizing.  

EAN-codes voor nieuwbouwlocaties

Voor nieuwbouwlocaties hebben we een EAN-code nodig. Zo weten we zeker dat we je bedrijf aanmelden op de juiste locatie. 

Deel deze pagina

We denken graag met je mee

Vragen over je overstap? Of wil je advies van onze adviseurs over het aanbod dat het best past bij je bedrijf? We hebben op al je energievragen een antwoord. Bel ons gerust op werkdagen tussen 08.00 tot 15.00 op 020 89 20 255. Of bezoek de pagina van onze Ondernemersdesk