Van brievenbus naar inbox. Met Mijn Vattenfall

Voortaan geen envelop meer op je deurmat. Maar een e-mail in je inbox zodra er post voor je klaar staat in Mijn Vattenfall. Kies bij je aanmelding voor Mijn Vattenfall meteen voor digitale post.

Mijn Vattenfall, zo geregeld

In drie stappen heb je Mijn Vattenfall met digitale post. Makkelijk toch? We zorgen ervoor dat alleen jij toegang hebt tot je gegevens. Want Mijn Vattenfall is beveiligd met je gebruikersnaam en wachtwoord. 

  1. Noteer je klantnummer; dit staat op je bankafschrift of jaarafrekening.

  2. Ga naar Aanmelden Mijn Vattenfall en vul je gegevens in. We hebben het vinkje voor digitale post al voor je ingevuld.

  3. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met een link waarmee je Mijn Vattenfall activeert. Dat is alles. Nu regel je voortaan je energiezaken zelf op een moment dat het jou het beste uitkomt. En zodra er post voor je is, ontvang je een mailtje met een link naar jouw post. Want die staat al voor je klaar in Mijn Vattenfall. Wel zo fijn.

Mijn Vattenfall, omdat we graag een stapje extra voor je doen

  • Digitale post, rekeningen en betalingen overzichtelijk bewaard
  • Persoonlijke gegevens eenvoudig wijzigen
  • Advies over je termijnbedrag, online en via onze seintjes
  • Hulp bij energie besparen met de bespaarcheck en energiescan
  • Alle informatie over jouw contract

Wist je dat al 1,2 miljoen klanten Mijn Vattenfall hebben en 76% gekozen heeft voor digitale post?

Exclusief voor onze klanten

Start met sparen voor mooie cadeaus en duurzame producten met ons spaarprogramma Exclusief. Hoe langer je klant bent, hoe meer punten je elke maand spaart.  

  • Ga naar Exclusief
  • Meld je gratis aan met je Mijn Vattenfall gegevens
Start met sparen

Deel deze informatie