Mijn Vattenfall

Van brievenbus naar inbox. Met Mijn Vattenfall.

Geen envelop meer op je deurmat. Maar een e-mail in je inbox zodra er post voor je klaar staat in Mijn Vattenfall. Veilig, overzichtelijk en gemakkelijk.

Ook wij stappen over op digitale post

Steeds meer bedrijven stappen over op digitale post. Ook wij gaan de papierstroom aanzienlijk verminderen. Het kost niet alleen veel papier maar ook veel geld. En dat willen we liever investeren in duurzamere projecten. 

We begrijpen dat je misschien nog even moet wennen aan dit idee. Daarom ontvang je niet meteen alle post digitaal. We starten met onze servicebrieven en facturen.

Overzichtelijk, veilig en makkelijk

  • Je krijgt een e-mail als er een brief of een factuur voor je klaar staat in Mijn Vattenfall
  • Via de link in het mailtje ga je naar die brief of factuur
  • Je leest de brief, of betaalt je factuur meteen via iDEAL
  • De brief of factuur wordt netjes voor je bewaard
Aanmelden Mijn Nuon

We zorgen voor een veilig Mijn Vattenfall. Daarom vragen we om in te loggen met een gebruikersnaam en wachtwoord.

We zorgen ervoor dat je niets mist

Je kunt erop vertrouwen dat wij je post netjes blijven verzorgen. Gewoon zoals je van ons gewend bent.

We sturen je altijd een e-mail zodra er post of een factuur voor je klaar staat in Mijn Vattenfall. En via een linkje ga je er meteen naar toe. We bewaren je post en facturen veilig in Mijn Vattenfall. Zo heb je meteen een overzichtelijk digitaal archief. Wel zo makkelijk. 

Wist je dat 76% van de 1,2 miljoen Mijn Vattenfall-klanten al gekozen heeft voor digitale post?

Toch liever papier?

Wij gaan onze klanten geleidelijk omzetten naar digitale post. En bevalt dit toch niet? Dan kies je gewoon weer voor papieren post. Net wat je wilt. Je regelt het eenvoudig via onderstaande knop:

Interessant artikel?