Verwacht gerust kwaliteit van onze klantenservice

Het contact met jou is voor ons enorm belangrijk. We doen er alles aan je goed en snel te helpen. We krijgen energie van het oplossen van problemen en zijn pas tevreden als jij dat ook bent. En natuurlijk blijven we steeds verbeteren.

Je betaalt alleen gewone belkosten

Dit geldt zowel voor het gesprek als voor de tijd die je wacht voordat je een van onze mensen aan de lijn krijgt.

We helpen je graag

Ruim driekwart van de klanten die ons belden, hielpen we effectief tijdens het eerste contact. Dat blijkt uit onderzoek naar de tevredenheid van onze klanten. We kunnen je niet altijd meteen helpen, bijvoorbeeld omdat we aanvullende informatie op moeten zoeken om je later antwoord te geven. 

Heb je gesproken met onze collega's van klantenservice? Soms sturen we je dan een e-mail om je uit te nodigen voor een online klanttevredenheidsonderzoek. 

En natuurlijk kun je ook via onze social kanalen contact opnemen met onze energieadviseurs. Stel je vraag en je krijgt persoonlijk antwoord van ons. 

Klantenservice Federatie

We zijn aangesloten bij de Klantenservice Federatie. Een brancheorganisatie om gezamenlijk afspraken te maken over klantcontact.

Lees wat anderen van onze service vinden

Wil je weten hoe anderen onze klantenservice beoordelen? Of deel je zelf graag je ervaringen met ons? Bekijk onze reviews-pagina voor de meeste recente stand van zaken. 

Lees ervaringen van klanten of schrijf zelf over jouw ervaring met ons.

Neem contact met ons op.

Neem contact met ons op en bespreek je klacht. Zoeken we samen naar een oplossing.

Interessant artikel?