1. Home
  2. Service
  3. Contact
  4. Kwaliteit klantenservice
test

Verwacht gerust kwaliteit van onze klantenservice

Het contact met jou is voor ons enorm belangrijk. We doen er alles aan je goed en snel te helpen. We krijgen energie van het oplossen van problemen en zijn pas tevreden als jij dat ook bent. En natuurlijk blijven we steeds verbeteren.

We helpen je graag

Ruim driekwart van de klanten die ons belden, hielpen we effectief tijdens het eerste contact. Dat blijkt uit onderzoek naar de tevredenheid van onze klanten. We kunnen je niet altijd meteen helpen, bijvoorbeeld omdat we aanvullende informatie op moeten zoeken om je later antwoord te geven. 

Heb je gesproken met onze collega's van klantenservice? Soms sturen we je dan een e-mail om je uit te nodigen voor een online klanttevredenheidsonderzoek. 

En natuurlijk kun je ook via onze social kanalen contact opnemen met onze energieadviseurs. Stel je vraag en je krijgt persoonlijk antwoord van ons. 

 

Je betaalt alleen gewone belkosten

Dit geldt zowel voor het gesprek als voor de tijd die je wacht voordat je een van onze mensen aan de lijn krijgt.

Klantenservice Federatie

Klantenservice Federatie

We zijn aangesloten bij de Klantenservice Federatie. Een brancheorganisatie om gezamenlijk afspraken te maken over klantcontact.

Klantenservice Federatie

Lees meer over