Maak een zorgeloze start na je verhuizing

Verhuizen is een drukke tijd. We zetten graag nog even alles op een rij. Dan weet je zeker dat je verhuizing goed geregeld is.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Binnen 1 week ontvang je de verhuisbevestiging, per e-mail of post. 
  • Heb je de meterstanden van je oude adres doorgegeven? Dan ontvang je binnen 4 weken onze eindafrekening
  • We zorgen ervoor dat je verhuizing te volgen is in Mijn Vattenfall
Vergeet je niet jouw meterstanden door te geven als je verhuisd bent?

Heb je jouw meterstanden al doorgegeven?

Heb je een slimme meter? Dan is meterstanden doorgeven niet nodig.  We ontvangen ze via je netbeheerder.  Heb je een gewone meter, dan ontvangen we graag de meterstanden van je oude en/of nieuwe adres

Met je meterstanden maken we de eindafrekening van het oude adres en hebben we een beginstand voor de jaarafrekening van het nieuwe adres.  Voor het doorgeven van je meterstanden heb je een opnamenummer van ons ontvangen. 

Vergeet je niet je oude adres af te melden?

Als je bij de verhuizing doorgeven tijdelijk twee adressen energie nodig had, vergeet dan niet je oude adres af te melden en de meterstanden door te geven. Dit kan zodra de datum van sleuteloverdracht van je oude adres bekend is.

Volg je verhuizing

Volg je verhuizing in Mijn Vattenfall

Binnen enkele (werk)dagen zie je dit overzicht verschijnen op de home pagina van Mijn Vattenfall. Zo volg je stap voor stap je verhuizing. 

Volg je verhuizing

Liever een ander termijnbedrag? Dat kan.

Je regelt dat gemakkelijk online. We hebben wel wat tijd nodig om je verhuizing te verwerken. Ongeveer twee weken nadat wij energie leveren op je nieuwe adres, is je termijnbedrag te wijzigen in Mijn Vattenfall.

Maak een afspraak voor een gratis energiescan

Onze energieadviseur kijkt live met je mee via je tablet of mobiele telefoon. En geeft meteen bespaartips. 

Afspraak gratis energiescan

Gratis energiescan

Check na een half jaar of je termijnbedrag past bij je verbruik

Een halfjaar na je verhuizing is het slim om te checken of je termijnbedrag nog past bij je verbruik. 

Dit kan heel eenvoudig online via het termijnbedragadvies in Mijn Vattenfall. Je vult je meterstanden in en je ziet welk termijnbedrag past bij jouw energieverbruik. En als je wil, pas je het meteen aan. Wel zo handig.

Interessant artikel?