Vergoeding van je zakelijke overstapboete. Zo werkt dat.

Je vorige energieleverancier kan je een boete geven als je zakelijk klant bij ons wordt voordat het contract bij hen is afgelopen. Vaak vergoeden we deze boete. Bijvoorbeeld omdat je dit hebt afgesproken met onze energieadviseur. We vertellen je precies wat de voorwaarden zijn.

Vergoeding van je overstapboete aanvragen

  1. Heb je een factuur met een overstapboete ontvangen van je vorige leverancier? Vraag dan binnen drie maanden nadat je klant bent geworden de vergoeding aan.

  2. Zorg voor een kopie van de factuur met overstapboete. Dit mag een JPG, PNG of PDF zijn. We hebben deze nodig om je aanvraag snel in orde te maken.

  3. Doe je aanvraag eenvoudig in Mijn Vattenfall.

  4. Je ziet meteen welk bedrag we vergoeden en wanneer je dit krijgt.

Hoe weet ik of ik overstapkorting krijg?

Als compensatie voor de overstapboete die je moet betalen, krijg je van ons een korting: overstapkorting. Deze korting is meestal gelijk aan je boete. Maar we kunnen daar ook andere afspraken over maken. 

Goed om te weten:

  • In ons contractaanbod staat of je in aanmerking komt voor overstapkorting. En wat het maximale bedrag is dat wij vergoeden.
  • De kosten voor welkomstcadeaus, vervallen kortingen of welkomstpremies vergoeden we niet.
  • De andere spelregels lees je in de voorwaarden.

We denken graag met je mee

Vragen over je overstap? Of wil je advies van onze adviseurs over het aanbod dat het best past bij je bedrijf? We hebben op al je energievragen een antwoord. Bel ons gerust op werkdagen tussen 08.00 tot 15.00 op 020 89 20 255. Of bezoek de pagina van onze Ondernemersdesk

Deel deze pagina