
Blijven loont
We belonen klanten, omdat we samen onze missie waar kunnen maken: fossielvrij leven mogelijk maken binnen één generatie. Met Blijven Loont bijvoorbeeld: elk jaar dat je bij ons blijft, krijg je meer korting.
Meteen 10% korting als je al klant bent
Als je al langer klant bij ons bent, krijgâŻje van ons iets extra’s. Je krijgt over de eerste 10.000 kWh gelijk 10% korting op de variabele leveringskosten van stroom. En elk jaar komt daar 5% korting bij. Tot een blijvend voordeel van wel 25%. Het enige wat je hoeft te doen is je bij ons aanmelden. Dan betaal je elk jaar minder voor je stroom.

Vind je je antwoord niet op deze pagina? Stel je vraag dan via WhatsApp dan zoeken wij het voor je uit. We zijn bereikbaar tussen 8.00 tot 18.00 uur. Zo kun jij ondertussen verder met je werk.
Bij persoonlijk contact zitten we voor je klaar op werkdagen van 08.00 tot 15.00 op 020 89 20 255. We helpen je graag.
Goed om te weten over Blijven Loont
- Als nieuwe klant begin je met 5% korting. Ben je al klant, dan krijg je meteen 10% korting.
- De korting geldt voor de variabele leveringskosten van stroom. Tot een gebruik van 10.000 kWh. Je ziet de korting terug op de jaarafrekening. Je termijnbedrag verandert dus niet meteen. In Mijn Vattenfall zie je hoeveel korting je al hebt opgebouwd en wanneer je er weer 5% bij krijgt.
- De korting geldt niet voor vaste leveringskosten, overheidsheffingen en netbeheerkosten.
- Blijven Loont is niet mogelijk als je alleen stroom, gas of stadswarmte afneemt, in combinatie met een kortingsactie, geld-terug-actie of cadeau-actie van Vattenfall of als je met acceptgiro betaalt.
- Als je je contract eerder opzegt, dan vervalt je opgebouwde korting. Als je daarna opnieuw klant wordt, dan begin je weer met 5% korting. Het loont dus om te blijven.