Mensen applaudisseren voor een vrouw in een zaal

Een jaarafrekening zonder verrassingen? Ons seintje helpt.

We begrijpen dat je niet onverwachts wilt bijbetalen op je jaarafrekening. Daarom krijg je regelmatig een seintje van ons. Zodat je weet hoe je ervoor staat.

Wij geven je voortaan een seintje

We hoorden van onze klanten dat het ontvangen van de jaarafrekening vaak een spannend moment is. Dat begrijpen we. Want je ziet dan pas of je bedrijf moet bijbetalen of juist geld terug krijgt. Daarom doen we het voortaan anders. Wij geven je een aantal keer per jaar een seintje. Gewoon per mail. Om je te laten weten hoe je ervoor staat. 

Voorlopig ontvang je alleen onze seintjes als je Mijn Vattenfall hebt. Natuurlijk blijven we door ontwikkelen. We passen ze steeds verder naar je wensen aan. We zijn er tenslotte voor jou.

Wat krijg je precies?

  • Ons seintje is een persoonlijk advies per e-mail, op maat voor jouw onderneming
  • Vier maanden na je jaarafrekening krijg je van ons de eerste mail
  • Met het seintje check je of het termijnbedrag nog past bij je verbruik
  • Natuurlijk kun je ook zelf kijken hoe je ervoor staat

We geven je een persoonlijk advies

Ons seintje sturen we naar het e-mailadres van je Mijn Vattenfall account. Heb je nog geen Mijn Vattenfall? Zodra je je hebt aangemeld, krijg je automatisch onze seintjes.

Het eerste seintje

We gaan er natuurlijk meteen mee beginnen. De jaarafrekening is ons startpunt. Dan berekenen we het termijnbedrag voor het komende jaar. En stellen we je het nieuwe termijnbedrag voor. Vier maanden daarna ontvang je ons eerste seintje. In Mijn Vattenfall zie je wanneer je jaarafrekening komt. Het kan dus best nog even duren voordat je ons eerste seintje krijgt. Maar je krijgt hem echt. Beloofd.

Elk seizoen

Omdat we je rond elk seizoen een seintje sturen, hebben we een goed beeld van het verbruik van je onderneming gedurende het jaar. Zo weet je het hele jaar door waar je aan toe bent. En hoe je uitkomt aan het einde van het jaar.

Nog geen Mijn Vattenfall? Meld je aan en ontvang voortaan ook onze seintjes.

Met je klantnummer(bankafschrift) is dat zo gepiept.

Een check of het termijnbedrag nog past bij je verbruik

Past je termijnbedrag nog bij je verbruik, of is het verstandig het bedrag aan te passen. Wij geven advies, het is aan jou of dit advies overneemt. Liever zo laten, of een ander bedrag? Alles kan. Als je het bedrag aanpast, zie je meteen hoe je uitkomt op de jaarafrekening. Zo hou je zelf grip op je jaarafrekening.  

Nu al kijken hoe je ervoor staat? Dat kan.

Wil je nu al weten hoe je ervoor staat? Dat begrijpen we. Uiteraard kun je zelf checken of je termijnbedrag nog past bij je verbruik. 

Zo werkt het:

1. Meterstanden invullen

Ga naar Mijn Vattenfall en vul je opgenomen meterstanden in.

TermijnbedragManager meterstanden invullen

2. Het advies wordt gemaakt

We berekenen het termijnbedrag dat past bij je huidige verbruik.

TermijnbedragManager berekening termijnbedrag

3. Aan jou de keuze

Jij bepaalt zelf of je het advies overneemt, nog aanpast, of je huidige termijnbedrag behoudt.

TermijnbedragManager advies

Interessant artikel?