Wat doen we met uw feedback?

Dankzij de feedback die wij van onze klanten krijgen, kunnen wij onze producten en dienstverlening steeds verder verbeteren. Om voor u inzichtelijk te maken wat wij precies met de feedback doen, delen wij dan ook graag onze gerealiseerde verbeteringen én waar wij nog mee bezig zijn. Zo weet u wat u nu en in de toekomst van ons kunt verwachten. Heeft u een verbetering of tip voor ons? Klik links op de feedback-knop om direct uw mening te geven. 

Uw feedback maakt ons beter

Wat hebben we al verbeterd:

  • Als klant heeft u bij ons een vast contactpersoon. Deze kunt u altijd benaderen als u een vraag heeft of als u advies wilt over onze producten of diensten. Wilt u weten wie uw vaste contactpersoon is? Dit vindt u in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • We hebben het verbruik voor al uw aansluitingen beschikbaar gemaakt in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • Wij analyseren uw energieverbruik en als we een afwijking zien, ontvangt u direct een signaal. Samen kijken we dan naar de mogelijke oorzaken van het afwijkende energieverbruik, en adviseren we u wat u hieraan kunt doen.
  • In Mijn Vattenfall Zakelijk kunt u al uw Vattenfall facturen op één plaats bekijken, downloaden en doorsturen. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om verschillende gebruikers aan te maken en te beheren.
  • We helpen u mee met de digitalisering van uw boekhouding: we versturen onze facturen o.a. in XML-format waardoor u onze factuur direct in uw eigen boekhoudsysteem kunt inlezen.
  • Als er ontwikkelingen in de energiemarkt zijn die voor uw branche relevant zijn, stellen we u daar direct van op de hoogte. Ook adviseren we u wat de mogelijke impact van deze ontwikkelingen voor uw bedrijf is.
  • We hebben het nog makkelijker gemaakt om inzicht te krijgen in uw energieverbruik met het Energie jaaroverzicht en het Energie kostenoverzicht. Deze rapporten helpen u verder om inzicht te krijgen in uw energieverbruik en uw energiekosten te besparen.
  • We hebben gewerkt aan een inlog voor u als inkoopcombinatie/intermediair, waarmee u overzicht krijgt over uw eigen contract en aansluitingen, maar ook die van uw klanten.

Waar zijn wij momenteel mee bezig:

  • Het ontwikkelen van een rondleiding in Mijn Vattenfall Zakelijk, zodat u op de hoogte bent van alle mogelijkheden.
  • Het mogelijk maken voor u om gemakkelijk zelf wijzigingen door te voeren in uw gegevens, zoals het aan- en afmelden van aansluitingen.
  • Het proces van het verlengen van een contract makkelijker maken en beter afstemmen op uw behoeften.
  • We ontwikkelen een prijsalert waarmee we u direct laten weten als u energie kunt inkopen tegen een lagere prijs dan uw huidige contract. We geven duidelijk advies door inzichtelijk te maken hoe u gebruik kunt maken van de kansen op de energiemarkt, bijvoorbeeld door uw energiecontract te herzien.

Vrijblijvend zakelijk advies

Offerte

Onze beloften voor zakelijke klanten

  • Een vast contact­persoon, rechtstreeks bereikbaar en gericht op kansen voor uw bedrijf

  • Direct een prijsalert, als u kunt profiteren van een gunstigere marktprijs

  • Een signaal bij afwijkend energieverbruik, inclusief bespaaradvies

  • Continu inzicht in uw verbruik en kosten, overzichtelijk op één plek inclusief benchmarks

  • Een energiescan op locatie, met een bespaarplan op maat

  • Ondersteuning bij uw duurzaamheidsambities, van advies en subsidie­aanvraag tot installatie