Wat doen we met uw feedback?

Dankzij de feedback die wij van onze klanten krijgen, kunnen wij onze producten en dienstverlening steeds verder verbeteren. Om voor u inzichtelijk te maken wat wij precies met de feedback doen, delen wij dan ook graag onze gerealiseerde verbeteringen én waar wij nog mee bezig zijn. Zo weet u wat u nu en in de toekomst van ons kunt verwachten. Heeft u een verbetering of tip voor ons? Klik links op de feedback-knop om direct uw mening te geven. 

Uw feedback maakt ons beter

Wat hebben we al verbeterd:

  • Als klant heeft u bij ons een vast contactpersoon. Deze kunt u altijd benaderen als u een vraag heeft of als u advies wilt over onze producten of diensten.
  • Wijkt uw energieverbruik af? Dan geven wij u een seintje zodat u precies weet wanneer uw verbruik hoger is dan normaal. Hierdoor krijgt u zelf makkelijk inzicht in uw verbruik.
  • Mijn Vattenfall Zakelijk is beschikbaar voor al onze klanten en nieuwe klanten krijgen automatisch toegang.
  • U meldt gemakkelijk aansluitingen aan- of af in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • U heeft inzicht in al uw facturen in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • We helpen u mee met de digitalisering van uw boekhouding: we versturen onze facturen o.a. in XML-format waardoor u onze factuur direct in uw eigen boekhoudsysteem kunt inlezen.
  • Als er ontwikkelingen in de energiemarkt zijn die voor uw branche relevant zijn, stellen we u daar direct van op de hoogte. Ook adviseren we u wat de mogelijke impact van deze ontwikkelingen voor uw bedrijf is.
  • We hebben het nog makkelijker gemaakt om inzicht te krijgen in uw energieverbruik. Dit doen we door u een analyse te sturen die toegespitst is op uw situatie.
  • We hebben gewerkt aan een inlog voor u als inkoopcombinatie/intermediair, waarmee u overzicht over uw eigen contract en aansluitingen, maar ook die van uw klanten.

Waar zijn wij momenteel mee bezig:

  • Persoonlijk afstemmen hoe en op welke manier u benaderd wilt worden én met welke informatie wij u het beste kunnen helpen.
  • Verbeteren van de informatie over uw mogelijkheden in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • Actiever meedenken over passende energieproducten voor uw specifieke bedrijfssituatie.
  • Het mogelijk maken voor u om gemakkelijk zelf wijzigingen door te voeren in uw gegevens.
  • Het proces van het verlengen van een contract makkelijker maken en beter afstemmen op uw behoeften.

Vrijblijvend zakelijk advies

Offerte

Onze beloften voor zakelijke klanten

  • Een vast contact­persoon, rechtstreeks bereikbaar en gericht op kansen voor uw bedrijf

  • Direct een prijsalert, als u kunt profiteren van een gunstigere marktprijs

  • Een signaal bij afwijkend energieverbruik, inclusief bespaaradvies

  • Continu inzicht in uw verbruik en kosten, overzichtelijk op één plek inclusief benchmarks

  • Een energiescan op locatie, met een bespaarplan op maat

  • Ondersteuning bij uw duurzaamheidsambities, van advies en subsidie­aanvraag tot installatie