Wat doen we met uw feedback?

Dankzij de feedback die wij van onze klanten krijgen, kunnen wij onze producten en dienstverlening steeds verder verbeteren. Om voor u inzichtelijk te maken wat wij precies met de feedback doen, delen wij dan ook graag onze gerealiseerde verbeteringen én waar wij nog mee bezig zijn. Zo weet u wat u nu en in de toekomst van ons kunt verwachten. Heeft u een verbetering of tip voor ons? Klik links op de feedback-knop om direct uw mening te geven. 

Uw feedback helpt ons verder

Wat hebben we al verbeterd:

  • We hebben het nog makkelijker gemaakt om inzicht te krijgen in uw energieverbruik met het Energie jaaroverzicht en het Energie kostenoverzicht. Deze rapporten helpen u verder om inzicht te krijgen in uw energieverbruik en uw energiekosten te besparen. 

  • We hebben gewerkt aan een inlog voor u als inkoopcombinatie/intermediair, waarmee u overzicht krijgt over uw eigen contract en aansluitingen, maar ook die van uw klanten. 

  • We geven in een intakegesprek voor zonnepanelen direct inzicht in de kosten en terugverdientijd. 

  • We hebben het makkelijker gemaakt om uw facturen op te zoeken in Mijn Vattenfall Zakelijk. Het is nu mogelijk om op leveringsadres of EAN-code facturen op te zoeken en te downloaden.
  • We hebben de vormgeving en functionaliteiten van de Leegstandsportal vernieuwd. 
  • We hebben een CO2-overzicht ontwikkeld waarin u op basis van uw product-keuze de CO2-uitstoot van uw energieverbruik ziet, inclusief mogelijkheden om de CO2-uitstoot te verminderen. 
  • We hebben een prijsalert ontwikkeld waarmee we u direct laten weten wanneer u energie kunt inkopen tegen een lagere prijs dan uw huidige contract. We geven duidelijk advies door inzichtelijk te maken hoe u gebruik kunt maken van de kansen op de energiemarkt, bijvoorbeeld door uw energiecontract te herzien.

Waar zijn wij momenteel mee bezig:

  • We maken het voor u mogelijk om gemakkelijk zelf wijzigingen door te voeren in uw gegevens, zoals het aan- en afmelden van aansluitingen.

  • We maken het voor u mogelijk maken om op het juiste moment uw contract zelf online te kunnen verlengen.  

  • We maken het voor nieuwe klanten inzichtelijk welke acties voor hen openstaan voor de start van de levering. 
  • We maken het voor u mogelijk om de CO2-uitstoot van uw energieverbruik in te zien in Mijn Vattenfall Zakelijk.

  • We maken het voor u mogelijk om uw energieverbruik te vergelijken met een benchmark in de sector waar uw bedrijf in actief is.  

  • We ontwikkelen een signaal voor het moment dat de volume-bandbreedte van uw contract wordt overschreden.

De 6 beloften voor onze zakelijke klanten

  • Een vast contact­persoon, rechtstreeks bereikbaar en gericht op kansen voor uw bedrijf

  • Direct een prijsalert, als u kunt profiteren van een gunstigere marktprijs

  • Een signaal bij afwijkend energieverbruik, inclusief bespaaradvies

  • Continu inzicht in uw verbruik en kosten, overzichtelijk op één plek inclusief benchmarks

  • Een energiescan op locatie, met een bespaarplan op maat

  • Ondersteuning bij uw duurzaamheidsambities, van advies en subsidie­aanvraag tot installatie