1. Grootzakelijk
  2. Klantenservice
  3. Wijzigingen doorgeven

Wijzigingen doorgeven

Het is belangrijk dat uw bedrijfsgegevens bij ons kloppen. Gaat u verhuizen, verandert uw IBAN of zijn er andere administratieve wijzigingen die u aan ons wilt doorgeven? Laat het ons dan snel weten. Dan zorgen wij ervoor dat we u altijd met de juiste gegevens benaderen. Voor het wijzigen van uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe geeft u een wijziging door?

  1. Klik op de link van het formulier bij de wijziging die u aan ons wilt doorgeven. U komt dan terecht op de website van onze partner Assently.

  2. Vul het formulier volledig in. Vul onder het formulier uw naam en e-mailadres in en klik op 'Nu ondertekenen'. In de pop-up wordt u gevraagd uw mobiele nummer in te voeren. Op dit nummer ontvangt u een bevestigingscode zodat u het formulier kunt ondertekenen per SMS.

    Onderstaande afbeelding is een voorbeeld:
    Energieverklaringen Assently.png

  3. U ontvangt een kopie van het getekende formulier per e-mail.

  4. Zodra wij uw wijziging hebben verwerkt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Een verandering in uw bedrijfssituatie of verhuizing? Laat het ons weten

Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen of als u te maken krijgt met een overname van uw energiecontract(en) of -aansluitingen of met een bedrijfsbeëindiging, dan geeft u dit eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren.

Als uw bedrijf of één van uw vestigingen gaat verhuizen, dan kunt u de nieuwe aansluitings- en leveringsgegevens aan ons doorgeven via het Wijzigingsformulier Verhuizing (via onze partner Assently).

Als al uw lopende en toekomstige energiecontracten overgaan op een nieuwe partij dan geeft u dat door via het Wijzigingsformulier Overname energiecontract(en) (via onze partner Assently).

De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.

Als één of meer energiecontracten worden overgenomen door een nieuwe partij én er blijft minimaal één contract op naam van uw bedrijf staan dan geeft u dit aan ons door via het Wijzigingsformulier Gedeeltelijke overname energiecontracten (via onze partner Assently).

De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.

Via het Wijzigingsformulier Overname aansluiting(en) (via onze partner Assently) geeft u eenvoudig aan ons door wanneer één of meerdere aansluitingen uit het contract worden overgenomen door een andere partij. Belangrijke voorwaarde is wel dat u minimaal één aansluiting houdt.

De huidige contractant vult het formulier volledig in en ondertekent het formulier. Na ondertekening door de huidige contractant wordt dit formulier naar de nieuwe contractant gestuurd voor ondertekening.

Via het Wijzigingsformulier Bedrijfsbeëindiging (via onze partner Assently) geeft u aan dat u stopt met al uw bedrijfsactiviteiten en dat al uw energiecontracten beëindigd dienen te worden. Houdt u er wel rekening mee dat bij een tussentijdse beëindiging van uw energiecontract(en) mogelijk boete en schade in rekening gebracht kan worden.

Wilt u bij een andere leverancier een contract afsluiten of gewoon 'vrij' zijn om opnieuw uw leverancier te kiezen? Laat het ons weten via het Opzegformulier grootzakelijk energiecontract (via onze partner Assently).

Een nieuw IBAN of een andere admini­stratieve wijziging? Geef het snel door

Een administratieve wijziging, zoals het wijzigen van uw IBAN gegevens of het doorgeven van een machtiging voor het opvragen en/of wijzigen van uw gegevens, geeft u eenvoudig door via onze wijzigingsformulieren. Persoonlijke gegevens zoals uw telefoonnummer of e-mailadres wijzigt u via de klantenservice.

Voor het wijzigen van persoonlijke gegevens zoals uw e-mailadres of telefoonnummer, neemt u via 088 363 79 00 contact op met onze klantenservice. 

Met het Wijzigingsformulier IBAN incasso/ excasso (via onze partner Assently) geeft u ons uw nieuwe betalingsgegevens door.

Heeft uw netbeheerder een zwaardere of lichtere meter voor elektriciteit of gas in uw bedrijf geïnstalleerd? Geef de nieuwe EAN-code dan aan ons door via het Wijzigingsformulier Nieuwe aansluiting (via onze partner Assently).

Het is mogelijk om iemand te machtigen voor het opvragen en wijzigen van uw energiegegevens*. Met het Machtigingsformulier (via onze partner Assently) geeft u aan ons door wie officieel contactpersoon wordt voor uw energie-aansluiting(en).

* Het gaat hoofdzakelijk om persoonsgegevens, financiële gegevens, verbruiksgegevens en contractgegevens.

Kunnen we u verder helpen?

vattenfall-vast-contactpersoon.jpg

Als u nog vragen heeft dan helpen wij u graag per telefoon of e-mail. U bereikt ons op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.

Bel 088 363 79 00

Onze beloften voor zakelijke klanten

  • Een vast contact­persoon, rechtstreeks bereikbaar en gericht op kansen voor uw bedrijf

  • Direct een prijsalert, als u kunt profiteren van een gunstigere marktprijs

  • Een signaal bij afwijkend energieverbruik, inclusief bespaaradvies

  • Continu inzicht in uw verbruik en kosten, overzichtelijk op één plek inclusief benchmarks

  • Een energiescan op locatie, met een bespaarplan op maat

  • Ondersteuning bij uw duurzaamheidsambities, van advies en subsidie­aanvraag tot installatie