Heb je een klacht? Samen lossen we het op

Een uitstekende service; daar doen we elke dag ons best voor. Toch kan het een keer gebeuren dat onze service niet aan je verwachtingen voldoet. Laat het ons dan weten. We nemen onze verantwoordelijkheid, zeker als het om klachten gaat. 

Zo lossen we je klacht op

Natuurlijk helpen wij je altijd zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Neem dan contact met ons op en meld je klacht. Samen komen we zeker tot een oplossing. 

  1. Heb je een klacht?

    • Neem contact met ons op. We bespreken je klacht en lossen het samen op.  
  2. Niet tevreden met de oplossing?

    Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met onze oplossing. Meld je klacht dan bij ons management.

    • Geef aan wat het probleem is, waarom je niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing en welke oplossing je voorstelt.
    • Stuur je brief naar:
      Management Vattenfall Klantenservice Klachtbehandeling
      PAC 1RA1261
      Postbus 41920
      1009 DC Amsterdam
    • Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je brief, nemen wij contact met je op.

    Dan komen we vast alsnog tot een goede oplossing.

  3. Wil je een onafhankelijk advies?

    We lossen het probleem graag samen met jou op. Maar wil je een onafhankelijk advies, dan kun je je klacht of geschil ook voorleggen aan de geschillencommissie via: 

Andere relevante onderwerpen