1. Home
  2. Service
  3. Corona l Covid 19 |

Aan al onze klanten

Het coronavirus heeft een enorme impact op eenieder van ons. De invloed van het virus en de maatregelen die inmiddels in Nederland zijn afgekondigd, hebben verstrekkende gevolgen voor eenieders persoonlijke en zakelijke dagelijkse leven.

Zoveel mogelijk Vattenfall medewerkers blijven dagelijks hard aan het werk om te zorgen voor een betrouwbare levering van stroom, gas en stadswarmte. Onze producten zijn juist in deze tijd van cruciaal belang, zowel voor de kritieke infrastructuur als de zorgverlening, maar ook voor de omstandigheden thuis waar we nu meer dan ooit zijn. Dat beseffen we maar al te goed en door deze maatschappelijke rol willen we ons ook nu voor u blijven inspannen.

Tegelijk zijn ook onze medewerkers mensen met dezelfde zorgen in deze onzekere tijden. Maar al onze inspanningen zijn erop gericht om de afspraken en verplichtingen aan onze klanten na te blijven komen. De focus ligt daarbij op de storingswerkzaamheden (bij Warmte en Feenstra bijvoorbeeld) en de primaire productieprocessen voor gas, elektriciteit en warmte.

Sinds maandag 16 maart werkt het merendeel van onze medewerkers waar mogelijk vanuit huis. En dat is voor iedereen even wennen. Ook onze medewerkers van de klantenservice werken dus allemaal vanuit hun eigen huis, waar wij hen zo goed mogelijk hebben voorzien van extra IT ondersteuning en thuiswerkmiddelen. Wij streven er naar om u hetzelfde service niveau te blijven geven!

U kunt de komende periode gewoon met uw vragen en wensen bij ons terecht. Wij adviseren u om ons vooral te bereiken via WhatsApp, maar u mag natuurlijk ook via de andere bestaande kanalen met ons contact opnemen.

Wij wensen u de komende periode veel gezondheid toe en wij vertrouwen erop dat wij deze uitdagende tijden goed zullen doorstaan.

Met vriendelijke groet,

Cindy Kroon
Directeur Klanten