Nieuw contract? We houden je op de hoogte
Als wij je e-mailadres hebben, krijg je direct een bevestigingsmail. De contractbevestiging krijg je snel daarna. Hierin vind je ook de tarieven die we hebben afgesproken en onze voorwaarden. Vaak heb je die binnen een uur al in je mailbox. Of binnen 2 tot 3 dagen in je brievenbus.
Dezelfde dag maken we ook meteen een Mijn Vattenfall-account voor je aan. Want in Mijn Vattenfall check je zelf de voortgang van je aanvraag. Zo blijf je steeds goed op de hoogte.
Is dit toch niet het contract dat je wilde? Geen punt. Na ontvangst van je contractbevestiging heb je 14 kalenderdagen bedenktijd. Dan mag je kosteloos je contract aanpassen of annuleren.
Je contract vind je in Mijn Vattenfall
In Mijn Vattenfall vind je alle informatie van je nieuwe contract. Zo kun je altijd alles makkelijk terugvinden.
Je meterstanden doorgeven
Twee weken voor de definitieve ingangsdatum van je contract vragen wij je per e-mail of brief om je meterstanden door te geven. Je huidige leverancier gebruikt deze standen voor de eindafrekening. Heb je een slimme meter? Dan hoef je de standen niet door te geven. Dat scheelt.