Multi-Factor Authenticatie (MFA) voor Mijn Vattenfall Zakelijk
We vinden uw veiligheid belangrijk, zeker als het om uw Mijn Vattenfall Zakelijk-account gaat. Daarom hebben we een extra beveiligingsstap ingebouwd. Zo weten we altijd dat u het bent. Hieronder leest u alles over Multi-Factor Authenticatie (MFA).
Waarom Multi-Factor Authenticatie (MFA)?
Wij werken aan een zo veilig mogelijke online omgeving, daarom wordt u om een tijdelijke toegangscode gevraagd.
Hoe werkt het?
Met Multi-Factor Authenticatie bestaat het inloggen uit 2 stappen:
-
Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord: Het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord zoals gebruikelijk.
-
Verificatiecode: Nadat de gebruikersnaam en het wachtwoord correct zijn ingevoerd, wordt een eenmalige verificatiecode gevraagd. Deze code wordt gestuurd naar het e-mailadres van de gebruiker.
De gebruiker voert de verificatiecode in die is ontvangen via e-mail. Als de verificatiecode correct is ingevoerd, wordt de gebruiker toegang verleend tot diens Mijn Vattenfall-account.
Let op! Doe dit binnen 5 minuten om te voorkomen dat uw toegangscode niet meer geldig is.
Veelgestelde vragen over Multi-Factor Authenticatie
Als het niet lukt om in te loggen in Mijn Vattenfall Zakelijk, kunt u contact met ons opnemen. Hiervoor heeft u twee opties:
1. U kunt contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen tussen 8.00 - 17.00 uur via 088 363 79 00.
2. U kunt via het vragenformulier uw vraag stellen aan onze servicemedewerkers.
Vraag uw accountbeheerder om een nieuw gebruikersaccount in Mijn Vattenfall Zakelijk aan te maken met het door u gewenste e-mailadres.
Wanneer u zelf de beheerder van het Mijn Vattenfall Zakelijk-account bent, kunt u een nieuwe gebruiker toevoegen. Hiervoor logt u in met het gedeelde e-mailadres en voegt u uzelf toe als nieuwe gebruiker met het door u gewenste e-mailadres.
Ga hiervoor in het menu naar: Regelen - Gebruikersbeheer.