Kwaliteitsvergoeding
Wij streven ernaar om onze kwaliteitscriteria na te komen. Mocht het toch voorkomen dat wij de klachtenafhandelingstermijn van acht weken overschrijden, dan heeft u recht op een vergoeding van € 25,- per klacht.
Indien wij niet binnen vijftien werkdagen op uw e-mail reageren, de periodieke factuur niet binnen drie maanden versturen, de eindafrekening niet binnen zes weken toesturen, de bandbreedteafrekening niet uiterlijk in het derde kwartaal (Q3) verstrekken of een onjuiste of onvolledige factuur niet binnen acht weken na uw melding corrigeren nadat wij alle benodigde informatie voor correcte facturatie hebben ontvangen, heeft u recht op een vergoeding bij een tweede overschrijding van één van deze termijnen binnen een periode van twaalf opeenvolgende maanden. Voor e-mails bedraagt de vergoeding € 5,- per e-mail. Voor facturen geldt een vergoeding van € 25,- per factuur.
Voor alle genoemde vergoedingen geldt een totaalmaximum van € 50,- per situatie. Dit betekent dat wanneer één situatie leidt tot meerdere vergoedingen (bijvoorbeeld meerdere facturen voor dezelfde verbruiksperiode, of meerdere e-mails over dezelfde vraag), de totale vergoeding voor die situatie gezamenlijk niet meer bedraagt dan € 50,-. Om voor een vergoeding in aanmerking te komen, dient u zich binnen één jaar na het voorval actief schriftelijk bij ons te melden. De vergoeding wordt dus niet automatisch uitgekeerd. Na afloop van deze termijn vervalt het recht op vergoeding.
De vergoeding vervalt bij overmacht of als de vertraging aan u is toe te rekenen.