Heeft u een klacht? Samen lossen we het op

Wij streven ernaar u altijd een uitstekende service te bieden. Toch kan het gebeuren dat onze service niet aan uw verwachtingen voldoet, dan horen wij dat graag. Samen gaan wij op zoek naar een gepaste oplossing.

Meld uw klacht

We willen u natuurlijk altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Neem dan op werkdagen (van 08:00 tot 17:00 uur) contact met ons op en meld uw klacht. Samen komen we zeker tot een oplossing.

Dit kunt u van ons verwachten

  1. Samen vinden we een oplossing

    Neem contact met ons op voor het doorgeven van uw klacht. Wij helpen u graag verder en gaan direct aan de slag om een passende oplossing te vinden. 

  2. Een zorgvuldige afhandeling van uw klacht

    Wij streven ernaar uw klacht spoedig en zorgvuldig te behandelen. Mocht er extra informatie of meer tijd nodig zijn om uw klacht goed te onderzoeken, dan nemen wij contact met u op. Wij hanteren een uiterste afhandeltermijn van acht weken vanaf het moment dat u de klacht bij ons heeft gemeld.

  3. Wilt u een onafhankelijke beoordeling?

    Heeft uw klacht betrekking op een kleine aansluiting, maakt uw overeenkomst geen deel uit van een multi-site en wilt u liever een onafhankelijke beoordeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan de  Geschillencommissie.

    Een geschil moet aan bepaalde criteria voldoen om dit aan de Geschillencommissie voor te kunnen leggen. Bekijk de paragraaf Toepasselijk recht en geschillen in onze Algemene Voorwaarden voor een overzicht van al deze criteria.

Onze kwaliteitscriteria

Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten. Daarom hebben wij duidelijke kwaliteitscriteria opgesteld met betrekking tot onze dienstverlening.