Je kunt met je vragen altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Als je als ondernemer vragen hebt over energie, dan denken we graag met je mee. Neem contact op met onze Ondernemersdesk.

Stijging energietarieven

Op dit moment stijgen de energieprijzen flink. We snappen dat je wilt weten of je je contract aan moet passen. Ons advies is om op dit moment niets te doen. We leggen het je graag uit.

Lees meer

Whatsapp ons

Vind je je antwoord niet op deze pagina? Stel je vraag dan via WhatsApp dan zoeken we het voor je uit. We zijn bereikbaar tussen 8.00 tot 18.00 uur. Zo kun jij ondertussen verder met je werk.
 
 

Dit is ons Vattenfall telefoonnummer

Op dit moment kun je ons niet bellen

Voor ondernemers

werkdagen van 08:00 - 15:00

020 89 20 255

gebruikelijke belkosten

Vanuit het buitenland

+ 31 20 89 20 255

Via Mijn Vattenfall regel je veel zelf

In Mijn Vattenfall kun je veel zelf regelen. Als je nog geen account hebt, kun je je hier aanmelden.

Naar Mijn Vattenfall

Bel ons voor een ContractCheck

Met een ContractCheck kijken we samen of je contract nog past bij jou situatie. Zo niet, dan kiezen we samen het contract dat wél perfect past. Je kunt ons bellen op werkdagen van 08.00 - 15.00 uur op nummer 020 89 20 255. We helpen je graag. 

Praat met ons op sociale media

Ook als je niet tevreden bent helpen we je verder

Als je er niet uitkomt met onze Ondernemersdesk, meld je klacht dan aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat je van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen nemen we contact met je op.

Stuur een brief naar:

Management Vattenfall Klantenservice
Klachtbehandeling PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

En als je dan nog steeds niet tevreden bent, dan kun je terecht bij De Geschillencommissie.

Deel deze pagina