Stijging energietarieven
Op dit moment stijgen de energieprijzen flink. We snappen dat je wilt weten of je je contract aan moet passen. Ons advies is om op dit moment niets te doen. We leggen het je graag uit.
Als je als ondernemer vragen hebt over energie, dan denken we graag met je mee. Neem contact op met onze Ondernemersdesk.
Op dit moment stijgen de energieprijzen flink. We snappen dat je wilt weten of je je contract aan moet passen. Ons advies is om op dit moment niets te doen. We leggen het je graag uit.
Dit is ons Vattenfall telefoonnummer
Op dit moment kun je ons niet bellen
werkdagen van 08:00 - 15:00
gebruikelijke belkosten
Vanuit het buitenland
In Mijn Vattenfall kun je veel zelf regelen. Als je nog geen account hebt, kun je je hier aanmelden.
Met een ContractCheck kijken we samen of je contract nog past bij jou situatie. Zo niet, dan kiezen we samen het contract dat wél perfect past. Je kunt ons bellen op werkdagen van 08.00 - 15.00 uur op nummer 020 89 20 255. We helpen je graag.
Als je er niet uitkomt met onze Ondernemersdesk, meld je klacht dan aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat je van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen nemen we contact met je op.
Stuur een brief naar:
Management Vattenfall Klantenservice
Klachtbehandeling PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam
En als je dan nog steeds niet tevreden bent, dan kun je terecht bij De Geschillencommissie.