Je kunt met je vragen altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Als je als ondernemer vragen hebt over energie, dan denken we graag met je mee. Neem contact op met onze Ondernemersdesk.

Bel of whatsapp ons

Vind je je antwoord niet op deze pagina? Stel je vraag dan via WhatsApp dan zoeken wij het voor je uit. We zijn bereikbaar tussen 8.00 tot 18.00 uur. Zo kun jij ondertussen verder met je werk.
 
Bij persoonlijk contact zitten we voor je klaar op werkdagen van 08.00 tot 15.00 op 020 89 20 255. We helpen je graag.

Regie over je energie tijdens Corona

Wij zorgen dat je regie hebt over je energiezaken. Ook tijdens de coronacrisis. Vind hier antwoord op de meest gestelde vragen.

Via Mijn Vattenfall regel je veel zelf

In Mijn Vattenfall kun je veel zelf regelen. Als je nog geen account hebt, kun je je hier aanmelden.

Naar Mijn Vattenfall

Bel ons voor een ContractCheck

Soms past je contract niet meer perfect. Bel ons voor een ContractCheck bij je situatie. Met een ContractCheck kijken we samen of dat zo is. Zo niet, dan kiezen we samen het contract dat wél perfect past. Je kunt ons bellen op werkdagen van 08.00 - 15.00 uur op nummer 020 89 20 255.

Praat met ons op sociale media

Ook als je niet tevreden bent helpen we je verder

Als je er niet uitkomt met onze Ondernemersdesk, meld je klacht dan aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat je van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen nemen we contact met je op.

Stuur een brief naar:

Management Vattenfall Klantenservice
Klachtbehandeling PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

En als je dan nog steeds niet tevreden bent, dan kun je terecht bij De Geschillencommissie.

Deel deze pagina