Contact met de Ondernemersdesk

Als je als ondernemer of zakelijke klant vragen hebt over energie, dan denken we graag met je mee. Neem contact op met onze Ondernemersdesk. Bel, mail of WhatsApp met ons. 

  • WhatsApp: 8:00-18:00 uur
  • Telefonisch: 8:00-15:00 uur

We helpen je graag. 

Het laatste nieuws

We houden je graag op de hoogte van alle ontwikkelingen in de energiemarkt. Lees hier het laatste nieuws en wat dit voor je betekent. 

Blijf up-to-date

Past je contract nog bij je onderneming?

Kies je voor zekerheid met een vast contract? Of geef je de voorkeur aan flexibiliteit en kies je voor een variabele prijs, die enkele keren per jaar kan veranderen? 

Wil je nóg meer meebewegen met de markt, dan past een dynamisch contract bij je: hierbij wisselt de prijs per uur.

We leggen de verschillende contracten aan je uit op deze pagina: contractcheck. Natuurlijk kun je ook contact met ons opnemen voor persoonlijk advies. We helpen je graag.

Op een andere manier contact?

Adres Vattenfall, IBAN en btw-nummer

Postadres:
Vattenfall Klantenservice
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

IBAN:
IBAN NL54 INGB 0000 0005 03
ten name van Vattenfall Klantenservice

BIC: INGBNL2A.

Btw-nummer:
NL8078.06.857.B01

Ons e-mailadres

Dit is ons e-mailadres: ondernemersdesk@vattenfall.nl

 

Publieksvoorlichting en overige gegevens
  • Vattenfall publieksvoorlichting
    Postbus 41920
    1009 DC Amsterdam

Vattenfall N.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, nummer 33292246. Statutair gevestigd: Hoekenrode 8 1102 BR Amsterdam

  • Btw-identificatienummer: NL8078.06.857.B01

Vattenfall N.V. is houdermaatschappij van de Vattenfall-groep. Hieronder vallen Vattenfall Sales Nederland N.V., Vattenfall Klantenservice N.V. en Vattenfall Warmte N.V.

Toezichthouder in de energiesector is de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

Vattenfall is aangesloten bij Energie-Nederland Vereniging van Energiebedrijven in Nederland. Deze brancheorganisatie draagt namens de energiebranche bij aan een toekomstgericht energiebeleid.

Ook als je niet tevreden bent helpen we je verder

Als je er niet uitkomt met onze Ondernemersdesk, meld je klacht dan aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat je van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen nemen we contact met je op.

Stuur een brief naar:

Management Vattenfall Klantenservice
Klachtbehandeling PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

En als je dan nog steeds niet tevreden bent, dan kun je terecht bij De Geschillencommissie.