Energienota betalen? Bij ons kies je zelf hoe en wanneer.

Betalen maken we natuurlijk zo makkelijk mogelijk, maar we zorgen ook dat je altijd de controle houdt over je saldo. Zo kies je bij ons je eigen maandelijkse betaaldag. Want we begrijpen dat je graag zélf bepaalt wanneer je voor je energie betaalt.

Bij ons kies je zelf je maandelijkse betaaldag. Wel zo handig.

We begrijpen dat je graag controle hebt over het saldo van je bedrijfsrekening. Dan is het wel zo handig als je zelf kunt kiezen wanneer wij je energienota afschrijven. Helemaal als je maandelijks je btw-aangifte doet. Of wanneer je klanten je op een vast moment in de maand betalen. Daarom bepaal je bij ons zelf wanneer je betaalt.

Kies je betaaldag

Jij bepaalt hoe je betaalt

Een ondernemer maakt zijn eigen keuzes. Daarom is het bij ons heel simpel. Jij bepaalt hoe je betaalt. Met automatische incasso heb je geen omkijken naar je betalingen en bespaar je € 1,50 per factuur. Maar betaal je liever via internetbankieren, iDEAL of gewoon per acceptgiro, dan kan dat natuurlijk ook. Aan jou de keus. En welke betaalwijze je ook kiest; je ontvangt je facturen zoals je dat handig vindt. 

Een handig overzicht van al je facturen en betalingen in Mijn Vattenfall

In Mijn Vattenfall heb je altijd een overzicht van je facturen en betalingen. Hier kies je ook je betaalwijze, betaaldag en hoe je je facturen wilt ontvangen. Makkelijk toch?

Meteen naar Mijn Vattenfall

Geen omkijken naar je betalingen met automatische incasso.

  • Met automatische incasso betaal je altijd op tijd.
  • Je kiest zelf een dag in de maand waarop wij afschrijven.
  • Je bespaart € 1,50 (exclusief btw) administratiekosten.
  • Je bepaalt zelf of je je facturen digitaal of per post ontvangt.

Wij zorgen altijd voor een snelle uitbetaling

Krijg je geld terug? Dan zorgen we ervoor dat het bedrag binnen twee weken op je rekening staat. Als we nog geld van jou tegoed hebben dan verrekenen we het. In Mijn Vattenfall ziet je altijd wat je saldo is. 

Moeite met betalen? We denken met je mee.

Natuurlijk vinden wij het belangrijk dat je op tijd betaalt. Maar we begrijpen best dat betalen soms niet gaat. Als je zelf nog wacht op een betaling bijvoorbeeld. Of als de zaken net even iets minder gaan. Bel dan gerust met onze Ondernemersdesk. We luisteren graag. Samen komen we vast tot een oplossing.

Een keer te laat met betalen? Helemaal niet erg.

We helpen je extra kosten voorkomen. We vertellen je precies wanneer je nog gewoon kunt betalen en wanneer wij incassokosten berekenen.

Twijfel je of een e-mail of factuur wel van ons komt?

Logisch dat je er zeker van wilt zijn dat een e-mail of factuur ook echt van ons komt. Je kunt dit gelukkig eenvoudig controleren. Onze e-mailadressen eindigen namelijk altijd op een van onderstaande domeinen: 

  • @vattenfall.com
  • @vattenfall.nl

Komt de e-mail van een van de adressen? Dan kun je er op rekenen dat wij de e-mail verstuurd hebben.

Je kunt altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Bel ons gerust op werkdagen van 08.00 tot 15.00 uur op 020 89 20 255. Wij zijn er voor jou.

Interessant artikel?