Vergoeding van je zakelijke overstapboete
Je vorige energieleverancier kan je een boete geven als je zakelijk klant bij ons wordt voordat het contract bij hen is afgelopen. Soms vergoeden we deze boete. Bijvoorbeeld omdat je dit hebt afgesproken met onze energieadviseurs.
Vergoeding van je overstapboete aanvragen
-
Heb je een factuur met een overstapboete ontvangen van je vorige leverancier? Vraag dan binnen drie maanden nadat je klant bent geworden de vergoeding aan.
-
Zorg voor een kopie van de factuur met overstapboete. Dit mag een JPG, PNG of PDF zijn. We hebben deze nodig om je aanvraag snel in orde te maken.
-
Vraag binnen drie maanden na de start van je contract de overstapkorting aan met het formulier. Deze heb je ook in je contractbevestiging ontvangen.Stuur dit formulier samen met een kopie van de factuur naar vattenfall@vattenfall.nl.
-
We maken de overstapkorting binnen zes weken na aanvraag over op je rekening. In de meeste gevallen is dit na de betaling van je eerste termijnbedrag. of eerder als je rekeningnummer al bij ons bekend is.
Hoe weet ik of ik overstapkorting krijg?
Als compensatie voor de opzegvergoeding die je moet betalen, krijg je van ons een korting: overstapkorting. Deze korting is meestal gelijk aan je overstapboete. Maar we kunnen daar ook andere afspraken over maken.
Goed om te weten:
- In ons contractaanbod staat of je in aanmerking komt voor overstapkorting. En wat het maximale bedrag is dat wij vergoeden.
- De kosten voor welkomstcadeaus, vervallen kortingen of welkomstpremies vergoeden we niet.
- Bekijk het aanvraagformulier en de voorwaarden die gelden voor overstapkorting.
We denken graag met je mee
De experts van onze Ondernemersdesk zitten voor je klaar. Ze beantwoorden graag je energievragen. Bel ons gerust op werkdagen tussen 08.00 tot 15.00 op 020 89 20 255. Of bezoek de pagina van onze Ondernemersdesk.