Annuleren van je nieuwe contract

Jammer dat je overweegt je nieuwe contract te annuleren. We bieden je natuurlijk graag een contract aan dat het beste bij jou past. Dat is blijkbaar niet gelukt.

Wil je contact met ons opnemen?


We bekijken graag samen met jou of er een aanbod is dat beter bij je past.
Bel ons op 088 363 7990. We helpen je graag.

Vergelijk het aanbod voor je annuleert

Misschien heb je een aanbod gehad van een andere leverancier. We hebben een aantal tips voor je om dit aanbod te vergelijken. Zodat je zeker weet dat dit aanbod écht beter is. 

Tips om te vergelijken

Toch annuleren

Is het niet het contract dat je wilt? Geen probleem. Na ontvangst van je contract heb je 14 kalenderdagen de tijd om het contract zonder kosten te annuleren. Dat kan telefonisch via 088 363 7990, op werkdagen van 8.00-15.00 uur. Of door het annuleringsformulier ingevuld aan ons te retourneren:  Vattenfall, Postbus 40021 (1UA722), 6803 HA Arnhem. 

 

Nog post na je annulering?


Het kan zijn dat je na je annulering nog post van ons ontvangt waarin we je welkom heten. We zetten een aantal zaken namelijk al direct in gang om je aanmelding in orde te maken. Je mag dit als niet verzonden beschouwen. Zodra je van ons de annuleringsbevestiging hebt ontvangen, kun je er van op aan dat we alles stopzetten.