Alles over Exclusief en de Energiewinkel
Vind hier antwoord op je vragen over Exclusief en onze Energiewinkel.
Over Exclusief
We waarderen klanten die bij ons blijven. Daarom spaar je met Exclusief punten, die je kunt inwisselen voor mooie cadeaus, energiebesparende producten en leuke uitjes. Als je je hebt aangemeld ontvang je automatisch punten. Hoe langer je klant bent, hoe meer punten je spaart.
Start je net met sparen maar wil je een product toch al aanschaffen? Dan kan dat door bij te betalen. Wil je meer korting of een bepaald product gratis ontvangen, dan spaar je nog iets langer door.
We vragen klanten een paar weken na hun bestelling om een review over hun aankoop. Reviews helpen ons het aanbod te verbeteren en andere klanten bij het maken van keuzes. Wij verwijderen alleen reviews met persoonlijke gegevens, scheldwoorden of grove of kwetsende taal.
Inloggen en aanmelden
Je kunt je gratis aanmelden voor Exclusief met je Mijn Vattenfall-account. Je regelt het hier
Om in te loggen in Exclusief gebruik je je Mijn Vattenfall-account. Lukt dit niet, kijk dan hier wat je kunt doen.
Om je aan te melden voor Exclusief heb je een Mijn Vattenfall-account nodig. Je kunt je niet aanmelden als een zakelijk contract hebt, of geen klant meer bent.
Voor Exclusief gelden aparte voorwaarden. Deze voorwaarden stemmen we graag met je af voordat je begint met sparen. Bekijk hier de voorwaarden.
Exclusief is een digitaal spaarprogramma. Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier mee te doen. Onze klantenservice helpt je graag met aanmelden.
Wil je je afmelden voor Exclusief, neem dan contact op met onze klantenservice
Punten sparen en status
Na je aanmelding spaar je automatisch elke maand punten. In onze maandelijks nieuwsbrief Nieuws van Vattenfall informeren we je over de hoogte van de punten en inspireren we je met producten.
Hoe langer je klant bent, hoe meer punten je spaart.
Aantal jaren klant | Status | Punten per maand |
0 t/m 1 jaar | Brons | 10 |
2 t/m 4 jaar | Zilver | 15 |
5 t/m 9 jaar | Goud | 20 |
10 jaar of langer | Platina | 25 |
Hoeveel punten je hebt, zie je in Mijn Vattenfall. Bekijk het hier
Exclusiefpunten vervallen na 5 jaar. Een voorbeeld: De punten die je op 1 mei 2020 ontvangt en niet inwisselt, worden op 1 mei 2025 afgeschreven.
Winacties
Meedoen met een winactie is heel simpel.
- Ga naar www.vattenfall.nl/energiewinkel/winacties
- Klik op een winactie waaraan je mee wilt doen
- Beantwoord de vraag en doe mee
Je mag zo vaak meedoen met winacties als je wil. Elke maand zijn er weer nieuwe winacties.
We informeren winnaars persoonlijk per e-mail.
Vragen over je bestelling
Ja dat kan. Als je een product bestelt kun je het verzendadres aanpassen.
De verzendkosten zijn al in onze prijzen verrekend. Je betaalt dus geen verzendkosten meer bovenop de getoonde prijzen.
Op dit moment niet. We werken er hard aan om dit op korte termijn wel mogelijk te maken.
Zodra je bestelling ingepakt is ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Hiermee kan je je pakket volgen. Ook via de app van PostNL kun je meer informatie vinden over de levering van je bestelling. Heb je een cadeaubon of voucher besteld, dan ontvang je die via de e-mail.
Is het pakket volgens de track&trace bezorgd maar heb je niets ontvangen? Controleer dan eerst of je pakket misschien is aangenomen door een huisgenoot of een van de buren. Is je pakket na twee werkdagen nog niet bezorgd? Neem dan contact met ons op exclusief@vattenfallwebwinkel.nl.
Heb je de voucher niet ontvangen, kijk dan eerst in de spamfolder van je mailbox. Wij mailen de voucher vanaf exclusief@vattenfallwebwinkel.nl. Is de voucher ook daar niet te vinden? Neem dan contact met ons op exclusief@vattenfallwebwinkel.nl.
Retour & defect
Als je niet tevreden bent met jouw bestelde product kun je het binnen 14 dagen na ontvangst in de originele staat en verpakking retour sturen. In de begeleidende brief en op pakbon die bij je bestelling zitten, lees je hoe en waarheen je het product retour kunt sturen. Als wij het product, inclusief alle onderdelen zoals boekjes of snoertjes, retour ontvangen hebben, zullen wij binnen 2 weken de punten en/of het geld terugstorten. Verzegelde producten mogen niet geopend zijn.
Stuur het product samen met de pakbon kosteloos terugsturen naar:
Vattenfall Exclusief
Antwoordnummer 6060
1380 VC Weesp
Bewaar het bonnetje met de track & trace goed, dit is het verzendbewijs.
We helpen je graag bij de installatie. Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar exclusief@vattenfallwebwinkel.nl. Vermeld hierin je vraag, klantnummer en contactgegevens.
Als een product kapot is of kapot gaat binnen de garantietermijn, dan kun je het naar ons terugsturen. Vermeld op de pakbon die bij je bestelling zit, wat er precies kapot is. Heb je geen pakbon meer? Schrijf dan je naam, adres, woonplaats, klantnummer en contactgegevens op een andere papier en stop deze in de doos. Zodra wij het artikel retour ontvangen hebben kijken we of het artikel gerepareerd kan worden of dat je een nieuw exemplaar ontvangt.
Het product kun je kosteloos terugsturen naar:
Vattenfall Exclusief
Antwoordnummer 6060
1380 VC Weesp
Bewaar het bonnetje met de track & trace goed, dit is je verzendbewijs.
We helpen je graag. Stuur een e-mail naar exclusief@vattenfallwebwinkel.nl. Vermeld hierin je vraag, klantnummer en contactgegevens.
Goede doelen
Alle donaties worden twee keer per jaar overgemaakt aan de goede doelen. Weten hoeveel wij overgemaakt hebben aan goede doelen.
Op dit moment nog niet. We werken hier op dit moment aan een oplossing zodat je dit kunt zien.
Andere vragen
Vattenfall gebruikt jouw gegevens alleen voor normaal gebruik binnen de klantrelatie die we met jou hebben. Je gegevens worden niet verkocht aan derden. Wil je precies weten wat wij met je gegevens doen? Lees dan ons Privacy Statement
Nee, onze Energiewinkel is speciaal voor klanten van Vattenfall.
Ben je geen klant meer maar wil je je Exclusiefpunten opmaken? Binnen 30 dagen na beëindiging van je contract, mag je nog een cadeau uitzoeken.
We helpen je graag verder. Kijk op vattenfall.nl/contact