Een aanmaning of incassobrief ontvangen?

Het kan gebeuren dat je een keer niet op tijd betaalt. Als je betaling uitblijft dan helpen we je herinneren.

Vervelend als je een aanmaning van ons krijgt

Misschien stuurden wij deze onterecht? Check je openstaande saldo in Mijn facturen. Staat dit op € 0,-? Dan is er niets aan de hand en mag je deze aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Toch achterstand? Betaal dan alsjeblieft zo snel mogelijk en voorkom incassokosten.

Betaal via Mijn Vattenfall

Uitleg bij je incassobrief

Check je openstaande saldo in Mijn facturen. Staat dit op € 0,-, dan mag je deze incassobrief als niet verzonden beschouwen. 

Staan er nog rekeningen open? Betaal dan alsjeblieft zo snel mogelijk alle openstaande bedragen, ook de incassokosten. Zo zorg je ervoor dat je niet wordt afgesloten. 

Betaal via Mijn Vattenfall

Neem contact met ons op.

Neem contact met ons op en bespreek je klacht. Zoeken we samen naar een oplossing.

Voorkomen is beter dan genezen

Stap over op automatische incasso. Je kunt dan zelf kiezen op welke dag van de maand wij mogen afschrijven. Jij weet tenslotte het beste wanneer er voldoende geld op je rekening staat.

Is betalen moeilijk?

Dit kan helaas iedereen overkomen. Het is belangrijk dat je snel actie onderneemt. Kijk of je in aanmerking komt voor een betalingsregeling of meld je aan bij een schuldhulpinstantie.

We helpen je graag verder.

Hulp bij betalingsproblemen

Wat als je niet betaalt?

We begrijpen dat je wilt weten waar je aan toe bent als je niet op tijd betaalt. Daarom bieden we inzicht in ons betaalproces.

Interessant artikel?