Blijven loont

We geloven niet in veranderingen voor even. Wel in oplossingen die het verschil maken voor de lange termijn. Daarom belonen we klanten die ons steunen in ons doel: fossielvrij leven binnen één generatie. Met Blijven Loont bijvoorbeeld: elk jaar dat je bij ons blijft, krijg je meer korting.

Meteen 10% korting als je al klant bent

Als je al langer klant bij ons bent, krijg je van ons iets extra’s. Je krijgt over de eerste 10.000 kWh gelijk 10% korting op de variabele leveringskosten van stroom. En elk jaar komt daar 5% korting bij. Tot een blijvend voordeel van wel 25%. Het enige wat je hoeft te doen is je bij ons aanmelden. Dan betaal je elk jaar minder voor je stroom.

Direct aanmelden

Whatsapp ons

Je kunt je vraag ook stellen via WhatsApp. We zijn via WhatsApp bereikbaar tussen 8.00 tot 18.00 uur. Zo kun jij ondertussen verder met je werk.
 
 

Goed om te weten over Blijven Loont

  • Als nieuwe klant begin je met 5% korting. Ben je al klant, dan krijg je meteen 10% korting.
  • De korting geldt voor de variabele leveringskosten van stroom. Tot een gebruik van 10.000 kWh. Je ziet de korting terug op de jaarafrekening. Je termijnbedrag verandert dus niet meteen. In Mijn Vattenfall zie je hoeveel korting je al hebt opgebouwd en wanneer je er weer 5% bij krijgt.
  • De korting geldt niet voor vaste leveringskosten, overheidsheffingen en netbeheerkosten.
  • Blijven Loont is niet mogelijk als je alleen stroom, gas of stadswarmte afneemt, in combinatie met een kortingsactie, geld-terug-actie of cadeau-actie van Vattenfall of als je met acceptgiro betaalt.
  • Als je je contract eerder opzegt, dan vervalt je opgebouwde korting. Als je daarna opnieuw klant wordt, dan begin je weer met 5% korting. Het loont dus om te blijven.

Deel deze pagina