Verlicht Online
Met Vattenfall Verlicht Online heb je zicht op alle gegevens van jouw cliënten én kun je direct wijzigingen doen. Zo heb je één plek voor alle energiezaken.
Het kan gebeuren dat iemand de energierekening niet meer kan betalen. Bijvoorbeeld door een scheiding, ontslag of langdurige ziekte. We helpen financieel hulpverleners zodat zij de juiste hulp kunnen bieden.
Voorkomen van oplopende betalingsachterstanden en daardoor grote schulden.
Voor hulp met de administratie, vaste lasten en geldzaken van klanten.
Voor hulp aan klanten bij het oplossen van schulden.
Vroegsignalering en crisismeldingen helpen om betalingsachterstanden te voorkomen. Heb je een vroegsignaal of crisismelding in behandeling? Lees wat je van ons kunt verwachten en wat we nodig hebben om je vraag te beantwoorden.
Wat je van ons mag verwachten | Wat we van je nodig hebben |
---|---|
|
|
|
|
|
Stuur de gegevens van je cliënt naar fhv@vattenfall.nl of via de link hieronder. Bij vragen nemen we contact met je op. Stuur per e-mail altijd de gegevens van één cliënt tegelijk. Persoonlijke gegevens, zoals BSN of medische informatie, mag je niet meesturen.
Met Vattenfall Verlicht Online heb je zicht op alle gegevens van jouw cliënten én kun je direct wijzigingen doen. Zo heb je één plek voor alle energiezaken.
Als financieel hulpverlener regel je energiezaken voor je cliënt makkelijk bij ons. Gebruik Verlicht Online of neem contact op met ons team van specialisten. Wat je van ons mag verwachten en wat we nodig hebben om je goed te helpen, lees je hieronder.
Wat je van ons mag verwachten | Wat we van je nodig hebben |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stuur de gegevens van je cliënt naar fhv@vattenfall.nl of via de link hieronder. Bij vragen nemen we contact met je op. Stuur per e-mail altijd de gegevens van één cliënt tegelijk. Persoonlijke gegevens, zoals BSN of medische informatie, mag je niet meesturen.
Voor hulp bij het oplossen van problematische schulden, soms via de rechter. In het minnelijke traject werken we via Schuldenknooppunt. Lees hieronder wat je van ons kunt verwachten en wat we nodig hebben om je vragen te beantwoorden.
Wat je van ons mag verwachten | Wat we van je nodig hebben |
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stuur de gegevens van je cliënt naar fhv@vattenfall.nl of via de link hieronder. Bij vragen nemen we contact met je op. Stuur per e-mail altijd de gegevens van één cliënt tegelijk. Persoonlijke gegevens, zoals BSN of medische informatie, mag je niet meesturen.