Vattenfall ervaringen. Geef aan hoe tevreden je over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deel je jouw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6926 klantenbeoordelingen.

Geef jouw mening

Nuon
1

Wij zijn overgestapt nar Nuon, nu al spijt!!
Nuon heeft verzaakt ons aan aan te melden bij Liander, krijg van hen een brief dat we geen leverancier hebben en op 13-8-19 afgespoten worden.
Ben al dik een uur bezig maar helaas geen contact, geen oplossing.

Geplaatst door uit druten op

Wat onhandig, Ans! Contact met onze klantenservice zal zeker helpen om het probleem op te lossen. Hopelijk is dit dan ook snel het geval. Groeten, Tyas

Nuon
10

Geplaatst door uit RIDDERKERK op

Nuon
1

lk krijg een hogere mandafrekening, hoe kan dat?

Geplaatst door uit amsterdam op

Hoi Joop, dit nemen we natuurlijk graag met je door. Wil je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via https://www.nuon.nl/contact/? Groeten, Tyas

Nuon
1

Waar is de mogelijkheid gebleven om te mailen met nuon? Wat een drama website is dit geworden. Geen enkel inzicht meer in warmte omdat de oude app de nek om is gedraaid. Die was de enige die nog werkte. Nina werkt niet en bied minder dan 50% van de informatie. Ook de website werkt nog steeds niet. Is al ruim 2 jaar tobben.

Geplaatst door uit Almere op

Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent, Erik. We geven er de voorkeur aan om de vragen direct via chat of via Whatsapp te beantwoorden. Buiten kantoortijden vind je nog steeds het vertrouwde e-mailformulier op onze website. Mocht je nog vragen hebben, neem je dan contact met ons op via https://www.nuon.nl/contact/? Groeten, Tyas

Nuon
8,7

Ben erg blij weer terug te zijn nooit meer weg

Geplaatst door uit Wageningen op

Dat is erg fijn om te lezen :) Hopelijk mogen we je nog lang van energie voorzien! Groeten, Tyas

Nuon
10

Geplaatst door uit Westervoort op

Nuon
1

mijn energielevering is opgezegd zonder mijn medeweten/toestemming! Toch betaal ik nog steeds de termijnbedragen. Wie heeft dit besluit genomen? Ik in ieder geval niet, daar ik via mijn werkgever voor opdrachtgever Nuon werkzaam ben!

Geplaatst door uit Winterswijk op

Dat klinkt als een onhandige situatie, Brian. Zou je hierover contact op willen nemen met onze klantenservice via https://www.nuon.nl/contact/? Dan zoeken we graag naar een oplossing. Groeten, Tyas

Nuon
7,7

Geplaatst door uit Heesch op

Nuon
8,7

Ik ben heel vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan door een aardige medewerkster.

Geplaatst door uit IJsselstein op

Dank je voor de mooie beoordeling! Groeten, Eugene

Nuon
1

Geplaatst door uit Oosterbeek op