Vattenfall ervaringen. Geef aan hoe tevreden je over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deel je jouw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6926 klantenbeoordelingen.

Geef jouw mening

Nuon
3,7

na vast contract verlengd te hebben moet ik dus nu mijn korting voor klant blijven zelf weer aanvragen. Best suf eigenlijk.

Geplaatst door uit Hengelo op

Nuon
8

Ik ben klant om dat ik tevreden bent

Geplaatst door uit Ijsselstein op

Nuon
7,7

De zekerheid en bekend met groene stroom.

Geplaatst door uit Wateringen op

Nuon
7,5

Ik ben nu ruim 7 jaren klant en ik zal vast niet de eerste zijn die zegt dat blijven loont korting eigenlijk gewoon met terugwerkende kracht toegepast moet worden over mijn afgelopen loyale jaren. Blijkbaar loonde het toen minder.

Ok. Tis geen dooie mus. Maar wel 1 aan life support!

Geplaatst door op

Nuon
2

ik vind dat vaste klanten ook een ander contract moeten krijgen voor evt keuze voor een kado

Geplaatst door uit alphen aan den rijn op

Nuon
7,7

Geplaatst door uit ROTTEVALLE op

Nuon
1

Ik wil mijn contract opzeggen omdat ik mijn huis verhuur. Deze optie is niet te vinden op jullie site.
Ook is niemand meer te bereiken na 15.00 uur. Dit is redelijk irritant.

Geplaatst door uit Leidschendam op

Hoi Dominiek, om je verhuizing door te geven kun je terecht op nuon.nl/verhuizen. We zijn tot 15:00 telefonisch bereikbaar, daarna kun je online contact met ons opnemen via WhatsApp of andere social media. Groet, Jeppe

Nuon
10

Gebeld of alles nog Oke is voor ons en gaan nu ook nog 60 euro per jaar minder betalen. Top suoer bedankt

Geplaatst door uit Lelystad op

Nuon
6

ik ben niet blij mijn termijn bedrag word steeds ongevraagd verhoogd ondanks mijn steeds hogere korting
ik hou er niet van als een ander over mijn geld beslist, ik kan ook niet over het geld van de directeur nuon beslissen

Geplaatst door uit amsterdam op

Hoi Eddy, ons doel is om ervoor te zorgen dat er geen bijbetaling op de jaarafrekening komt. Daarom passen we je termijnbedrag na elke jaarafrekening of tariefswijziging aan. Wel blijft dit altijd een voorstel, en ben je altijd weer vrij om het bedrag naar eigen inzicht aan te passen. Groeten, Tyas

Nuon
8

zeer ontevreden over overstap vorige energie bedrijf naar nuon

Geplaatst door uit den oever op

Hoi P, hopelijk kunnen we in de komende periode laten zien dat een overstap naar ons toch de juiste keuze was. Groeten, Tyas