Vattenfall ervaringen. Geef aan hoe tevreden je over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deel je jouw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6926 klantenbeoordelingen.

Geef jouw mening

Nuon
8,3

Geplaatst door uit Barchem op

Nuon
1

Geplaatst door uit Millingen aan de Rijn op

Nuon

Geachte lezer,
heden morgen werd ik benaderd door een adviesburo om contractbespreking via de telefoon te doen.. Volgens mij klopt er hier iets niet ook mijn gegevens bv. vastelijn verbinding was niet bekend. (OPLICHTING???????) MIJN AANSLUITNUMMER 003006586691

Geplaatst door uit Beets op

Nuon
1

Bereikbaarheid waardeloos

Geplaatst door uit Lelystad op

Nuon
7

Geplaatst door uit Hillegom op

Nuon
9,3

9, maar ik heb wel gezien in de prijsvergelijking van Price Wise dat Nuon de allerduurste leverancier van gas en stroom is voor ons, ondanks onze 25% korting op het stroomtarief vanwege 'Blijven Loont', die wij als platina-klant inmiddels krijgen en het scherpe gastarief dat jullie konden geven nl. 0,70 ct. per m3. Uiteindelijk bleken jullie toen toch nog de duurste, maar ja, wij betalen ook graag voor de service van iemand aan de telefoon kunnen krijgen die zo goed met je meedenkt, dat mag wat kosten...!

Geplaatst door uit Huizen op

Nuon
1

De MijnNuon app werkt zomaar niet meer de aangekondigde vervanging NINA werkt alleen met slimme meters en de Website Mijn NUON is niet geschikt om wekelijks meterstanden door te geven en daarmee met andere huishoudens en vorig jaar te kunnen vergelijken. Wel nog n mailtje sturen om de meterstanden door te geven, slim hoor zo'n producent, ik zou ze een slimme meter niet toevertrouwen.

Geplaatst door uit Purmerend op

Nuon
3

Geplaatst door uit Purmerend op

Nuon
2,3

waardeloos met de overstap, kan niet eens alle meterstanden doorgeven met opnamenummer en kan ook nergens terug vinden of mijn slimme meter uit staat.
De service met dat automatische popje is slecht, kan nergens antwoord op geven. chat met medewerker niet mogelijk. Moet allen telefonisch of via Facebook!?

Geplaatst door uit op

Nuon
6

Ik was tevreden met de NUON app,
Waarom de is opvolger van de NUON app niet compatible met lagere versies van Ios?!
Ik ga toch echt geen nieuwe telefoon aanschaffen voor Nina hoor.
Jammer, niet klantvriendelijk gedacht mijnheer Vattenfall…
Gaan we dit nog oplossen?

Geplaatst door uit Coevorden op