1. Home
  2. Service voor jou
  3. Termijnbedragcheck

Check of u nog goed zit met uw termijnbedrag

Bij het berekenen van uw termijnbedrag gingen we uit van een ‘normaal’ verbruiksjaar. Maar dit jaar loopt voor iedereen anders dan verwacht. Daarom tijd voor een termijnbedragcheck. Krijg u met uw huidige maandbedrag straks geld terug, of betaalt u juist bij?

Passend advies

De een ging meer thuiswerken. De ander sloot noodgedwongen de deuren. Elke situatie is anders. Daarom past u eenvoudig zelf uw termijnbedrag aan in Mijn Vattenfall. Of vraag ons om advies. Kijk hieronder wat u kunt doen in uw situatie.  

Ik ben meer thuis gaan werken

In Mijn Vattenfall ziet u wat thuiswerken betekent voor uw energiekosten thuis. Ons termijnbedragadvies geeft u de keus: verhogen, verlagen of zo laten. 

Mijn bedrijf is minder geopend en dat blijft ook de komende tijd zo

Wanneer u minder uren geopend bent, verbruikt u ook minder energie. In Mijn Vattenfall ziet u wat dat precies betekent voor uw energiekosten. Pas hier zelf uw termijnbedrag aan of vraag een termijnbedragadvies. Wilt u uw termijnbedrag met meer dan 20% verlagen of overleggen met een energieadviseur? Neem dan gerust contact op met onze Ondernemersdesk.

Mijn bedrijf is meerdere weken dicht geweest of nog gesloten

Terwijl uw bedrijf gesloten was verbruikte u minder of geen energie. In Mijn Vattenfall kunt u uw termijnbedrag met 20% verlagen. Wilt u uw maandbedrag verder verlagen of een advies op maat? Vraag het gerust aan onze Ondernemersdesk.

Online Energieadvies voor Ondernemers

Ontdek binnen een paar minuten welke kleine bespaarmaatregelen u het meest opleveren. Onderneemt u vanuit huis? Doe dan de Duurzaam Wonen Check.

Ontdek wat je kunt besparen

Hulp bij betalen

Heeft u momenteel minder inkomsten en gaat betalen even niet? We kjken graag met u naar een oplossing.

Een regeling treffen