Meld je aan voor Mijn Vattenfall
Altijd toegang tot je persoonlijke gegevens. Eenvoudig je wijzigingen doorvoeren.
Als het niet je niet lukt om in te loggen, uit te loggen of je aan te melden voor Mijn Vattenfall, dan helpen we je. Op deze pagina lees je wat je kunt doen.
Na je aanmelding voor Mijn Vattenfall krijg je een activatiemail. Zo weten we zeker dat jij het bent. Als je die e-mail niet hebt gekregen, check dan:
Altijd toegang tot je persoonlijke gegevens. Eenvoudig je wijzigingen doorvoeren.
Lukt inloggen op Mijn Vattenfall niet, probeer dan:
Rechts bovenaan zie je het linkje ‘Inloggen’. Zodra je bent ingelogd, verandert dit in je naam. Als je daarop klikt, zie je de mogelijkheden ‘Inloggegevens aanpassen’ en ‘Uitloggen’. Klik op ‘Uitloggen’.
We houden je op de hoogte over het oplossen ervan op onze pagina over storing.