1. Home
  2. Service voor jou
  3. Mijn Vattenfall zakelijk
  4. Inloggen of uitloggen lukt niet niet
Ondernemer zit achter laptop | Vattenfall energie

Inloggen, uitloggen of aanmelden voor Mijn Vattenfall: zo doe je dat

Als het niet je niet lukt om in te loggen, uit te loggen of je aan te melden voor Mijn Vattenfall, dan helpen we je. Op deze pagina lees je wat je kunt doen.

Als je geen activatiemail hebt ontvangen

Na je aanmelding voor Mijn Vattenfall krijg je een activatiemail. Zo weten we zeker dat jij het bent. Als je die e-mail niet hebt gekregen, check dan:

  • Je spam box.
  • Of je noreply@vattenfall.comin je contactpersonen staat. Soms helpt dat.
  • Het e-mailprogramma van je eigen e-mailprovider. Stel dat je een e-mailadres hebt van KPN, kijk dan op kpnmail.nl.
Kinderen rennen op het strand | Mijn Vattenfall aanmelden

Meld je aan voor Mijn Vattenfall

Altijd toegang tot je persoonlijke gegevens. Eenvoudig je wijzigingen doorvoeren.

Aanmelden

Als inloggen niet lukt

Lukt inloggen op Mijn Vattenfall niet, probeer dan:

  • Cookies en je browsegeschiedenis te wissen. Hoe je dat precies doet, verschilt per browser, dus als je niet weet hoe je dit doet, Google dat dan. Sluit daarna je browser.
  • Openopnieuw je browser en probeer opnieuw in te loggen. 

Als uitloggen niet lukt

Rechts bovenaan zie je het linkje ‘Inloggen’. Zodra je bent ingelogd, verandert dit in je naam. Als je daarop klikt, zie je de mogelijkheden ‘Inloggegevens aanpassen’ en ‘Uitloggen’. Klik op ‘Uitloggen’.

Als er een storing is

We houden je op de hoogte over het oplossen ervan op onze pagina over storing.  

Deel deze pagina