1. Grootzakelijk
  2. Onze beloften
  3. Feedback van klanten

Wat doen we met uw feedback?

Dankzij de feedback die wij van onze klanten krijgen, kunnen wij onze producten en dienstverlening steeds verder verbeteren. Om voor u inzichtelijk te maken wat wij precies met de feedback doen, delen wij dan ook graag onze gerealiseerde verbeteringen én waar wij nog mee bezig zijn. Zo weet u wat u nu en in de toekomst van ons kunt verwachten. Heeft u een verbetering of tip voor ons? Klik links op de feedback-knop om direct uw mening te geven. 

Uw feedback maakt ons beter

Wat hebben we al verbeterd:

  • Als klant heeft u bij ons een vast contactpersoon. Deze kunt u altijd benaderen als u een vraag heeft of als u advies wilt over onze producten of diensten.
  • Wijkt uw energieverbruik af? Dan geven wij u een seintje zodat u precies weet wanneer uw verbruik hoger is dan normaal. Hierdoor krijgt u zelf makkelijk inzicht in uw verbruik.
  • Mijn Vattenfall Zakelijk is beschikbaar voor al onze klanten en nieuwe klanten krijgen automatisch toegang.
  • U meldt gemakkelijk aansluitingen aan- of af in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • U heeft inzicht in al uw facturen in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • We helpen u mee met de digitalisering van uw boekhouding: we versturen onze facturen o.a. in XML-format waardoor u onze factuur direct in uw eigen boekhoudsysteem kunt inlezen.
  • Als er ontwikkelingen in de energiemarkt zijn die voor uw branche relevant zijn, stellen we u daar direct van op de hoogte. Ook adviseren we u wat de mogelijke impact van deze ontwikkelingen voor uw bedrijf is.
  • We hebben het nog makkelijker gemaakt om inzicht te krijgen in uw energieverbruik. Dit doen we door u een analyse te sturen die toegespitst is op uw situatie.
  • We hebben gewerkt aan een inlog voor u als inkoopcombinatie/intermediair, waarmee u overzicht over uw eigen contract en aansluitingen, maar ook die van uw klanten.

Waar zijn wij momenteel mee bezig:

  • Persoonlijk afstemmen hoe en op welke manier u benaderd wilt worden én met welke informatie wij u het beste kunnen helpen.
  • Verbeteren van de informatie over uw mogelijkheden in Mijn Vattenfall Zakelijk.
  • Actiever meedenken over passende energieproducten voor uw specifieke bedrijfssituatie.
  • Het mogelijk maken voor u om gemakkelijk zelf wijzigingen door te voeren in uw gegevens.
  • Het proces van het verlengen van een contract makkelijker maken en beter afstemmen op uw behoeften.

Kunnen we u verder helpen?

Als u nog vragen heeft dan helpen wij u graag per telefoon of e-mail. U bereikt ons op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.

Bel 088 363 79 00

Waarom u goed zit bij Vattenfall

  • U kunt met al uw vragen terecht bij uw vaste contactpersoon
  • U krijgt een seintje én een oplossing bij afwijkend energieverbruik
  • Wij wijzen u op kansen in de markt en helpen u de juiste keuzes te maken
  • Wij zijn als koploper in de energietransitie uw partner in verduurzaming

Beste zakelijke dienstverlener in Energie

In de MT1000 van Management Team zijn wij voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot 'Beste zakelijke dienstverlener' in Energie. Wij zijn er trots op dat we overall het hoogst scoren op:

  • Klantgerichtheid
  • Productleiderschap
  • Excellente uitvoering
  • Marktaandeel en aanbeveling