1. Grootzakelijk
  2. Klantenservice
  3. Statement Vattenfall inzake het coronavirus

Statement Vattenfall inzake het coronavirus

Het coronavirus heeft een enorme impact op eenieder van ons. Desondanks blijven onze medewerkers dagelijks hard aan het werk om te zorgen voor een betrouwbare levering van stroom, gas en stadswarmte. Ondanks de maatregelen die we hebben moeten treffen, is het ons streven om u hetzelfde serviceniveau te blijven geven!

 

Lees hieronder ons statement inzake het coronavirus.

Beste klant/relatie,

Het coronavirus heeft een enorme impact op eenieder van ons. De invloed van het virus en de maatregelen die inmiddels in Nederland zijn afgekondigd, hebben verstrekkende gevolgen voor eenieders persoonlijke en zakelijke dagelijkse leven. Zoveel mogelijk Vattenfall medewerkers blijven dagelijks hard aan het werk om te zorgen voor een betrouwbare levering van stroom, gas en stadswarmte.

Onze producten zijn juist in deze tijd van cruciaal belang, zowel voor de kritieke infrastructuur als de zorgverlening. Maar ook voor de omstandigheden thuis waar we nu meer dan ooit zijn. Dat beseffen we ons maar al te goed en door deze maatschappelijke rol willen we ons ook nu voor u blijven inspannen. Tegelijk zijn ook onze medewerkers mensen met dezelfde zorgen in deze onzekere tijden. Maar al onze inspanningen zijn erop gericht om de afspraken en verplichtingen aan onze klanten na te blijven komen. De focus ligt daarbij op de storingswerkzaamheden (bij Warmte en Feenstra bijvoorbeeld) en de primaire productieprocessen voor gas, elektriciteit en warmte.

Sinds maandag 16 maart werkt het merendeel van onze medewerkers (waar mogelijk) vanuit huis. En dat is voor iedereen even wennen. Ook onze medewerkers van de klantenservice werken allemaal vanuit hun eigen huis, waar wij hen zo goed mogelijk hebben voorzien van extra IT-ondersteuning en thuiswerkmiddelen. Wij streven ernaar om u hetzelfde service niveau te blijven geven!

U kunt de komende periode gewoon met uw vragen en wensen bij ons terecht. Wij adviseren u om vooral via Mijn Vattenfall Zakelijk uw energiezaken te regelen. Maar u mag natuurlijk ook via de andere kanalen contact met ons opnemen. Wij wensen uw bedrijf de komende periode veel sterkte toe, aangezien wij kunnen voorstellen dat dit ook voor uw bedrijf een enorme impact heeft. Wij vertrouwen erop dat we deze uitdagende tijden samen goed zullen doorstaan.

Met vriendelijke groet,

Roderick Glerum
Directeur Zakelijke Markt